Skocz do zawartości

Zetor


pimper21

Jak by ktoś mógł podpowiedzieć gdzie i jak ja się mogę wpiąć z rozdzielaczem, niestety tego otworu pod siedzeniem z przodu plecaka brak, a jeżeli bym się podłączył pod tylne wyjście dał zawór truj drożny to wystarczy jeden ten zawór pod wąż ciśnieniowy a powrót tam gdzie idzie powrót od siłowników pomocniczych czy muszę dawać dwa te zawory i powrót podłączyć pod te drugie gniazdo, mam nadzieje że ktoś zrozumie te moje wypociny xD


Rekomendowane komentarze

Puść olej bezpośrednio z pompy na nowy rozdzielacz a z rozdzielacza poprzez tuleję ciśnieniową znów do plecaka na oryginalny rozdzielacz.

Odnośnik do komentarza

mozesz dac jak kolega wyzej pisze tylko musisz miec o dobrej przepustowosci nowy rozdzielacz albo jeden zawor 3drozny po swojemu i powrót w bagnet albo gdzie chcesz

Odnośnik do komentarza

to chyba już pod te wyjścia normalnie podłącze :) już kupiłem ten zawór trzy drożny i węże tylko czy powrót mogę dać  normalnie pod wolny spływ czy muszę również pod tą drugie wyjście ? 

Odnośnik do komentarza

A potrzebujesz mieć rozdzielacz dodatkowy? 

Ja dołożyłem dzielnik na obie sekcje ( taki jak od krokodyla od tura), i mam 4 wyjścia czynne tyle że steruje nimi przyciskiem. Dla mnie był to najtańsze i wg mnie najlepsze wyjście :) 

Odnośnik do komentarza

@zetor10145turbo95 jak spojrzysz to pod tym gniazdem od zasilania siłowników pomocniczych jest zrobione jeszcze jedno wyjście pod wolny spływ tam rurka idzie prosto do tego korka w plecaku podłącze się tam  i myślę że będzie okej  

Odnośnik do komentarza

ja dałem rozdzielacz bezpośrednio z pompy a z rozdzielacza poprzez tą tuleję ( jak koledzy piszą ) zasiliłem resztę układu.  Śmiga już chyba 3 lata i problemu nie było , a rozdzielacz zamontuj na błotniku po prawej stronie , najwygodniej niż z lewej strony za siedzeniem( wiem , bo mam porównanie w dwóch 12) zerknij do mnie w galerii jak to rozwiązałem, bo też w jednej 12 miałem takiego golasa a potrzeba było mi podpiąć tuza i jeszcze 2 wyjścia dodatkowe.

Odnośnik do komentarza

ja mam po prawej przy kierownicy bo jak owijamy baloty to założę na przedni tuz owijarkę i jeden człowiek bez wchodzenia do ciągnika ogarnie zakładanie foli i kręcenie, i zrobię tak jak  piszesz ale wiosną bo teraz to zimno a ja to na dworze robię  i nie chce mi się już z tym latać, a tak po za tym i tak już na wszystkie węże do tuza wydałem 650 zł, szczerze to nie wiedziałem że zabawa z hydrauliką taka droga jest :) 

Odnośnik do komentarza

Hydraulika siłowa jest droga i to bardzo. Czasem jedno złącze kosztuje 20 zł. Zobaczysz jak kupisz rozdzielacz, linki, dźwignie i przyłącza. 1000 może wystarczy to w wersji jak u kolegi Zetor10145turbo95 lub 600-700 w wersji jak u FINNa.

Odnośnik do komentarza

już wszystko jest aczkolwiek zakuwałem węże w grene  i dzwoniłem najpierw to 20 zł za metr zajechałem na miejsce i się okazuje że wąż faktycznie 20 zł ale zakuwka kolanko kolejne 30 xD po podliczeniu wszystkich nypli złączek szybko złączy + rozdzielacz wyszło 1.200 zł :/

Odnośnik do komentarza
Dnia 10.01.2017 o 11:26, kevin25 napisał:

ale golas :D pozdro

hehhe pochwal sie swoimi ulepami od niemca

Edytowane przez Jurasik201
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v