Skocz do zawartości

Claas Axion 840


radekjohn1640

Zapraszam na prezentacje tego ciągnika :)


Rekomendowane komentarze

1. To nie jest "Full Power Shift" tylko "Hexa Shift", to są dwie różne skrzynie nie tylko konstrukcyjnie, ale też i w obsłudze.

2. Ten przycisk po prawej stronie u góry, koło radia od świateł z taką strzałką do góry to nie żadne światła tylne tylko przełączanie świateł mijania i drogowych z maski na słupki na kabinie.

3.Pokrętła na panelu podnośnika, górne nie jest od amortyzacji tylko tzw. podryw podnośnika, czyli jeśli ciągnik ma ciężko to lekko unosi ramiona tylnego TUZ i to się ustawia czułość. Niżej z lewej to nie jest szybkość podnoszenia tylko max wysokość ramion tylnego TUZ. A te pokrętło z prawej to dobrze powiedziane, że od prędkości opuszczania. A propo amortyzacjo to jeśli ktoś będzie chętny to opiszę później jak ją uruchomić. 

4. Ten klawisz koło amortyzacji przedniej osi z napisem "AUTO" to nie jest żadna automatyczna blokada mostów, tylko automat tylnego wałka WOM, polega to na tym, że podczas pracy z maszyną na tylnym TUZ programujemy wysokość przy jakiej ma rozłączać wałek i podczas podnoszenia samo rozłącza i po opuszczeniu samo załączy wałek. 

5. Tymi pokrętłami pod dźwigniami od hydrauliki nie regulujemy żadnych ciśnień w hydraulice, tylko zakres pracy dźwigni. Można regulować przepływ, jeśli jest to wersja CIS jak tu to z tyłu nad każdą sekcją są takie pokrętła, a jeśli CEBIS to z samego terminala. Co do ciśnień pracy hydrauliki to jest tu zastosowana pompa tłoczkowa w systemie LoadSensing i poniekąd on sam dopasowuje ciśnienie pracy to zapotrzebowania. 

6 Te 3 wyjścia to nie żadne "starego typu", te zwrotne to nazywa się wolny spływ i może być wykorzystywany sam. Ale cały układ nazywa się PowerBeyond. Wykorzystuje się go w maszynach gdzie potrzebujemy stałego wydatku hydrauliki, ale o zmiennym zapotrzebowaniu. Największe wyjścia to ciśnieniowe i wolny spływ, a ten mały cienki to jest sygnał LS dla pompy hydraulicznej. 

7. Ciągnik ma 3 prędkości WOM, które sam pokazywał w kabinie, to te dwie dźwignie z prawej strony z tyłu. Możliwe prędkości to 540/1000/540eco lub 540eco/1000/1000eco, nie wiem która wersja, bo nie są dokładnie pokazane dźwignie. 

 

To takie moje sugestie, gdzie zauważyłem błędy w prezentacji, a było ich sporo. 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v