Skocz do zawartości

MTZ 82 + POMOT T 507/6



Sprzęt służbowy :D

Jakie macie stawki u siebie za wywóz szamba?

Spalanie w transporcie: 5.9 -7.7 l/mtg.


Rekomendowane komentarze

Teraz próbuję zejść poniżej 5.9 l, ale trzeba się z nogą pilnować hehe. Robię tankowanie co 10 mtg to zobaczymy co teraz pokaże. :D 

Powiem tak, w domu mam 3P i pracuję na 20 ha ornego i przymierzam się do zakupu większego ciągnika. Zdecydowałbym się na mtz lecz boję się o to czy poradzi sobie w 3 m uprawowo siewnym. I mam dylemat czy brać mtz czy może renówkę, bądź jakiegoś case/internationala czy jeszcze może coś innego.

Komfort jeżeli tak to można nazwać to jest porównywalnie do 3P, a może troszkę lepiej. Troszkę jak się jeździ w transporcie to mogłoby być lepsze siedzenie, bo czasami po ,,ładnych'' drogach pobuja. Skrzynia wiadomo zgrzyta, ale idzie się przyzwyczaić. Wycieki są, ale przecież to standard. Kontrolować poziom płynów i idzie robić. 

Ostatnio zgubiłem śruby się zluzowały w kole i klin wyleciał przez co zgubiłem prawe tylne koło. Wydawało się że bd trochę z tym zachodu, ale jak się okazało 1 h i ciągnik już stał na 4 ,,nogach'' 

z tym komfortem to mam nadzieję że to ironia, bo między komfortem mtz a 3p to przepaść :) po pierwsze skrzynia nie wyje po drugie w kabinie idzie gadać na full obrotach, po trzecie jest szczelnie i się nie kurzy, po czwarte jest więcej miejsca, po piąte wajchy są ergonomicznie rozłożone, po szóste napęd daje nieporównywalny komfort, i tak można wymieniać w nieskończoność :) ale jak chcesz ciagac 3m uprawowo-siewny siewny to mtz pociągnie tylko najlezsze opcje tych zestawów, pod ten ciągnik to optymalnie coś lepszego można max 2.5m zapiąć :D

Oponki tak jak @songo mówi. Hehe no i obecnie stoi na kapciu niestety. 

@XTRO bardzo możliwe, najgorzej się jeździ do Żelizny i Kolembród, a najlepiej na Glinki w Komarówce :D

 

Ja tam mam wspomaganie w 3P to dla mnie to już duże udogodnienie i nawet fajnie mi się jeździ, aczkolwiek jak pojeździło się większym to teraz trochę koników mi w 3p brakuje. :D

 

 

może i dlatego, że masz felge r38 i oponę o znacznie niższym profilu, ja mam 18.4R30 i jest lux, nie trzęsie za bardzo, na pewno mniej jak w 60tce, jedyna wada to wieczne luzy w układzie kierowniczym przy serw, zmiana na orbitrol pomaga. ogólnie to mam i mtz i 60tkę, ale nigdy bym ich nie porównywał, to nawet nie ta półka, W MTZ komfort w kabinie jest znacznie większy, a wydajność w polu to już nie wspmnę.

 

@kitowiak, poprawka, remont skrzyni w MTZ to zwykle 1-2 tys :D a w zachodnich to zawsze ponad 10tys :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v