Skocz do zawartości

Modyfikacja Tłoka Podnośnika C-330


Majster90

Tak wygląda gumowy pierścień raptem po kilku godzinach pracy. Modyfikacja podnośnika c330 w ten sposób nie ma absolutnie sensu bez zaspawania otworów przelewowych co też jest ryzykowne.


Rekomendowane komentarze

Gość Profil usunięty

Opublikowano

Ameryki nie odkryłeś. Potrzebna jest obróbka otworów przelewowych.

Odnośnik do komentarza
Gość Profil usunięty

Opublikowano

Ale ja nie piszę o zaspawaniu, tylko o obrobieniu ich tak żeby nie niszczyło pierścieni.

Odnośnik do komentarza

Wypolerowanie otworów wprawdzie pomogło i nie cięło już  uszczelniacza, jednak dalej przepuszczało olej. Pomogło dopiero dobranie w sklepie idealnie ciasnego cylindra i tłoka. Przerzuciłem kilkanaście sztuk w 3 sklepach i dopiero dopasowałem zestaw tak, że tłok trzeba było wbijać gumowym młotkiem aby wszedł do cylindra. I teraz Podnośnik trzyma jako tako. Trzyma ok 3 godzin z zapiętym pługiem 2 skibowym.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v