Skocz do zawartości

Pronar 1025 & 82sa


kamciow

Ładowały dwa pronary, jeden duży drugi mały :D

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

Jeśli chodzi o tego czarnego, przy 82sa to:

*zmienione siłowniki poziomowania

*delikatnie pokombinowane mocowanie-zmiana śrub,

zielony, przy 1025(starsza konstrukcja):

*kompletnie przerobiona konstrukcja wsporcza, dorobione odciągi do ramy

*dorobione poprzeczne drążki- pod silnikiem, oraz przed kabiną

*zmienione siłowniki poziomowania

*ogółem cała konstrukcja pospawana, bo pęka niemiłosiernie, chociaż mój(czarny) przenosi o wiele większe obciążenia

Odnośnik do komentarza

mógłbyś wrzucić zdjęcie tych wzmocnień? u mnie też pękło mocowanie a siłowniki faktycznie są za krótkie i słabe

Odnośnik do komentarza

O zdjęcie postaram się przy najbliższej okazji, bo zielony wujka. W moim jedynie pękały śruby od ramy i raz na szedł na wymiane sprzęgła i przy okazji robili to, ale w tym roku z ojcem wzieliśmy się sami, i jest zrobione tak jak powinno wyjść z fabryki

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v