rafalus8 101 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 dlaczego jeśli można wiedzieć. Mam takiego samego tylko na mniejszym pronarze siedzi Odnośnik do komentarza
kamciow 128 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Jeśli chodzi o tego czarnego, przy 82sa to: *zmienione siłowniki poziomowania *delikatnie pokombinowane mocowanie-zmiana śrub, zielony, przy 1025(starsza konstrukcja): *kompletnie przerobiona konstrukcja wsporcza, dorobione odciągi do ramy *dorobione poprzeczne drążki- pod silnikiem, oraz przed kabiną *zmienione siłowniki poziomowania *ogółem cała konstrukcja pospawana, bo pęka niemiłosiernie, chociaż mój(czarny) przenosi o wiele większe obciążenia Odnośnik do komentarza
rafalus8 101 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 mógłbyś wrzucić zdjęcie tych wzmocnień? u mnie też pękło mocowanie a siłowniki faktycznie są za krótkie i słabe Odnośnik do komentarza
kamciow 128 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 O zdjęcie postaram się przy najbliższej okazji, bo zielony wujka. W moim jedynie pękały śruby od ramy i raz na szedł na wymiane sprzęgła i przy okazji robili to, ale w tym roku z ojcem wzieliśmy się sami, i jest zrobione tak jak powinno wyjść z fabryki Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się