Skocz do zawartości
  • Like 1

Rekomendowane komentarze

To wiedz że on też tak wyglądał. Przeszedł u nas generalny "remont" ALE WYGLĄDU. Mamy go od 2006 i dopiero teraz zaczęliśmy inwestować w naprawy bo mechanicznie był w stanie idealnym i po prostu nie było w co, ale wyglądał jak ze szrotu. Nie miał 2 szyb, był caly pordzewiały, dętki po przebijane, opony bez bieżnika z dziurami, wgięty i popękany dach (jest do teraz), brak lamp a część wytłuczona itd itp... Był cały u nas lakierowany i nie tylko. Mechanicznie dopiero teraz pojawiły się pierwsze usterki, ale drobne i jest ich mało. Czyli rozsypała sie kolumna, założyliśmy orbitrol, zaczął hamować na jedno koło to wymieniliśmy pompke i nie działa zawór pneumatyki do przyczep, to właśnie będziemy robić. Żadnych inwestycji, spisuje się znakomicie, bezawaryjnie i niech tak pozostanie. (Odpukać).

My też rok temu kupiliśmy Internationala 584 4x4, błotniki przerdzewiałe na wylot,kabina trzymała się kupy dzięki szybom itd... Ciągnik pochodzi z Norwegii to blacharka do wymiany oprócz maski, ale w środku wszystko hula bez problemu :) Szybka skrzynia, WOM 540/1000, 60KM itd... Aktualnie stoi w garażu pomalowany i po części poskładany :D

Turbo pod maską robiła fabryka w Brnie. Turbo zboku maski zakładał importer

na potwierdzenie w katalogu części z 1995 roku obejmującym wszystkie wyprodukowane seryjnie typy tej serii jest tylko i wyłącznie turbo pod maską.

http://www.agroservishlucin.cz/5211-7745/data/15%20p%C5%99epl%C5%88ov%C3%A1n%C3%AD/index.html

A poniżej zdjęcie prototypowego 5211 Turbo z fabrycznym rozwiązaniem

file.php?id=22095&mode=view

Widziałem wiele zetorów z takim turbo z boku maski. Raczej były to starsze modele z początku serii 77. Nie wiem czy był taki a af, coś mi sie kojarzy ale bez pewności, ale na pewno widywałem takie na olx. Silnik był przekładany, było gdzieś o tym w dokukentach jakaś zmianka, gościu sam o tym mówił i jest inne spasowanie na silniku i skrzyni i są inne kolory. A turbo wygląda mi na fabryczną robote, wszystko jest dobrze spasowane, nic o nic nie trze, dobre szczelne łączenia bez żadnych spawów czy cięć... Ma nawe zaślepiony otwór na czujnik ciśnienia. Może do pierwszej szerii takie zakładali albo coś, nie wiem. Ogólnie rozwiązanie ma jedną wade, żeby dostqć sie do pompy trzeba demontować turbo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v