Skocz do zawartości

Pompa hydrauliczna



Nowa pompa hydrauliczna w arionie. wydatek starej 80 bar. powinno byc 190. wydatek nowej 100. może ktoś z was wie dlaczego tak jest. dodam ze wszystkie zaworki sprawdzone sa czyste i działają.


Rekomendowane komentarze

nieszczelność, system tłoczy olej na rozdzielacze a te do siłowników, jak masz siłownik jamulca wałka.nieszczelny to wywali olej do skrzyni i ciśnienie spada. Może w rozdzielaczu ktorymś ci coś hukło, sprawdź jeszcze czy jak dowalisz podkładkę na sprężynie nurnika zaworu regulacji ciśnienia to czy ciśnienie wzrośnie. Możesz jeszcze o ile to możliwe zaślepiać albo zaciskać przewody odbiorników. Jak masz 5 przewodowy orbitrol ro zaślep powrót swobodny... Próbuj. Bardzo pomaga serwisówka. Warto kupić.

nieszczelność, system tłoczy olej na rozdzielacze a te do siłowników, jak masz siłownik jamulca wałka.nieszczelny to wywali olej do skrzyni i ciśnienie spada. Może w rozdzielaczu ktorymś ci coś hukło, sprawdź jeszcze czy jak dowalisz podkładkę na sprężynie nurnika zaworu regulacji ciśnienia to czy ciśnienie wzrośnie. Możesz jeszcze o ile to możliwe zaślepiać albo zaciskać przewody odbiorników. Jak masz 5 przewodowy orbitrol ro zaślep powrót swobodny... Próbuj. Bardzo pomaga serwisówka. Warto kupić.

dzięki za wszystkie rady. dodam tylko że hydraulika całkiem padła. pali się stop i kontrolka ciśnienia oleju hydraulicznego. nawet układ kierowniczy nie działa.

Kolego nie słuchaj o żadnych podkładkach i innych pierdołach, bo narobisz sobie jeszcze więcej problemu. Ludzie mają chyba za dużo wyobraźni. Kolega wyżej wypowiada się o nie znając budowy tego układu i klepie jakieś bezsensy. Po drugie czemu nie wezwałeś serwisu, on zmierzyłby pompy na wydajność i stwierdził czy pompa jest dobra. To jest pompa z prawej pokrywy, czyli hydrauliki roboczej i składa się z 2 segmentów czyli masz taki klawisz w kabinie do zwiększania wydatku. Jeśli nie masz układu kierowniczego i ciśnienia w skrzyni to odpowiada za to druga pompa w lewej pokrywie. Obie pompy ciągną olej z jednego filtra i jeśli to się stało po założeniu nowej pompy to może coś źle złożyłeś. 

Kolego nie słuchaj o żadnych podkładkach i innych pierdołach, bo narobisz sobie jeszcze więcej problemu. Ludzie mają chyba za dużo wyobraźni. Kolega wyżej wypowiada się o nie znając budowy tego układu i klepie jakieś bezsensy. Po drugie czemu nie wezwałeś serwisu, on zmierzyłby pompy na wydajność i stwierdził czy pompa jest dobra. To jest pompa z prawej pokrywy, czyli hydrauliki roboczej i składa się z 2 segmentów czyli masz taki klawisz w kabinie do zwiększania wydatku. Jeśli nie masz układu kierowniczego i ciśnienia w skrzyni to odpowiada za to druga pompa w lewej pokrywie. Obie pompy ciągną olej z jednego filtra i jeśli to się stało po założeniu nowej pompy to może coś źle złożyłeś. 

klawisz o którym piszesz jest to klawisz który włącza kumulacje ciśnienia czyli daje też ciśnienie z pompy lewej na hydraulikę siłowa, a arion stanął dwa dni po wymianie pompy w trakcie prasowania i okazało się że padł napęd pomp. pompa lewa i prawa mają napęd z tego samego koła przy którym jest sprzęgiełko. Arion jest już w serwisie i czeka w kolejce na naprawe.

Kolego ten klawisz sumuje te dwie pompy w prawej pokrywie. Z lewej pokrywy jest podobny segment dwóch pomp, tylko jedna jest odpowiedzialna za układ kierowniczy, a druga za sterowanie i smarowanie skrzyni biegów. Tu jeśli nie masz tego klawisza czyli masz hydraulikę 60l/min to masz jedną pompę w prawej pokrywie, a twój ciągnik ma dwie i 98l/min. Tak napędzane są z jednego koła zębatego, to uszkodzenie wynikło z twojej ingerencji?

A po co regulować ciśnienia jakimiś bezsensownymi podkładkami jeśli napęd jest uszkodzony? Nawet kolego nie wiesz, że w tym układzie jest odpowiedni zaworek do regulacji ciśnienia roboczego, tylko do tego potrzebny jest odpowiedni sprzęt. Wiesz do czego mogło by dojść jeśli przesadziłbyś z ciśnieniem? Pompę sprawdza się nie na ciśnienie, tylko na przepływ przy odpowiednich obrotach silnika i odpowiednim zdławieniu(ciśnieniu pracy) i do tego też służy odpowiednie urządzenie. Taka pompa kosztuje jakieś 2000zł, a diagnoza serwisu ok 2h czyli jakieś 250zł, więc nie wydaje mi się czy to wychodzi tak drogo, jeśli okazuje się, że pompa była dobra. Właśnie w tym tkwi sęk, że autoryzowany serwis wcale nie jest taki drogi. 

jak nie dojeżdża to może nie. Do badania przepływu służy kilka metod a specjalny sprzęt o specjalnych numerach jest w specjalnych cenach dla specjalistycznych serwisów. Ostatecznie można robić to np. wagowo tylko wiąże się to ze sporymi utrudnieniami ale nie w tym rzecz. Niema szkół, uczelni kształcących w kierunku "mechanik claas" tylko mechanika i jeżeli potrafisz z tej wiedzy korzystać to podejdziesz do każdej maszyny. Podłożenie podkładki w trakcie naprawy pokaże brak reakcji na tę zmianę i pozwoli zająć się innymi sprawami. Praktycznie na rozruszniku będzie widać reakcję. Podejrzewam, że to wszystko wiesz tylko walisz w zielonego krasnala. Napisałem w pierwszym poscie o serwisówce - skoro bierze się za naprawę rozsądnie jest mieć dostęp do wiedzy szczegółowej...

Kolego ten klawisz sumuje te dwie pompy w prawej pokrywie. Z lewej pokrywy jest podobny segment dwóch pomp, tylko jedna jest odpowiedzialna za układ kierowniczy, a druga za sterowanie i smarowanie skrzyni biegów. Tu jeśli nie masz tego klawisza czyli masz hydraulikę 60l/min to masz jedną pompę w prawej pokrywie, a twój ciągnik ma dwie i 98l/min. Tak napędzane są z jednego koła zębatego, to uszkodzenie wynikło z twojej ingerencji?

jeszcze tego nie wiem ale podejrzewam że nie ale też tego nie wykluczam. czekam na jakieś wiadomości z serwisu wtedy napisze co wynikło.

Te pompy są na stałe zapięte i nie ma możliwości ich rozłączenia. Sugerujesz coś, że sprężyna, ale to, że coś się stanie wewnątrz kosza nie ma wpływy na pracę pomp. Tu nie przychodzi olej z LS, ten olej ma zastosowanie w innych układach. 

Arion stanął bo padło sprzegło głowne. nawet powiem że sie rozleciało w drobny mak. spręzyny były wszedzie po rozpołowieniu ciągnika.

na sprężynie dociskany? Mam wrażenie, że chyba ktoś ptzesadzał z pracą na sumie pomp. Chyba, że olej za często zmieniany w skrzyni.. LS z wiekiem oleju przestaje być LSem.

nikt nie przesadzał z praca na sumie pomp, a olej zawsze wymieniany na czas i zawsze wlewany ten sam claas agrishift ga12. a w arionie padło glowne sprzęgło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v