Mtz 82
silnik w trakcie remontu, praktycznie około 13 tyś mth - pierwszy remont - części oryginalne białoruskie - nowy blok, wał, tuleje, głowica i wszystko co potrzeba, stary wał zostaje,bo jest praktycznie nie tknięty, tuleje miały jeszcze ślady honowania.Pomalowany na czerwień meksykańską z autorenolaku,przy okazji remont przedniego mostu - nowe sworznie, tuleje,wspornik do orbitrolu. Nowa pompa wody, nowa pompa paliwowa z pompką zasilającą, nowa chłodnica.Dodatkowo wymienione sprzęgło - pierwszy raz, razem z dociskiem,tarcza wyglądała średnio po wyjęciu - pęknięta i tarło juz po nitach - w końcu i przebieg i wiek.

Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się