Renault 7814+bomet3,20
 

Renault 7814+bomet3,20

  • 3314 wyświetleń

Informacje o zdjęciu Renault 7814+bomet3,20

Zrobione z Panasonic DMC-FS30

  • 5 mm
  • 10/1250
  • f f/10.0
  • ISO 1600



Rekomendowane komentarze

  • ROLNIK.PL
  • Piotrek1975
  • 1361 5351

Jak daje radę w tym Bomecie? Mam 75-34 da rade w takim 3,20? Ile twój ma KM.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cyprian1219
  • 368 2118

Ale wy mocne macie te ciągniki, a mój 7745 turbo czasem średnio sobie radzi z 2.7m...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • everto
  • 58 435

miałem Proxime 8441 i nie ma porównania do Renault. Konie zetoroskie są dużo słabsze

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rolnik2517
  • 387 3643

jak się sprawuje i czy polecasz taką renault na 15 hektarów plus usługi ? miała by chodzić od koszarki rotacyjnej przez prasę kostkę aż po pług

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

75 koni do kostki - no,no . B)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rolnik2517
  • 387 3643

w skr przy kostce robiła 912 a czasami jak ta była zajęta to i podczepiali 1222 i kostka chodziła bez problemu

najlepiej kostką mi się robiło ursusem c 330m ale ten traktor to szatan do tego bez hamulcy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cyprian1219
  • 368 2118

Tak jak rolnik pisze, kostka to i 6-ke wytrzyma, więc nie ma co sie martwić, ale czy on nie miały przypadkiem coś poniżej 70km? Nie wygląda na 75. Oni tam też wymyślali z tymi oznaczeniami... zamiast zrobić po prostu od mocy to wymyślali zgadki matematyczne... chociaż jeżeli przyjąć że 781.4 to 81-7 to wyjdzie te 74, ale nie wiem czy dobrze rozumuję, może po prostu szukam dziury w całym :lol:
Albo 78-7 to 71

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Matek1910
  • 1 34

Renówka sprawuje sie super , lata jak pszczólka,w agragacie 3,20, pługu 4x 40 awemak prasie kostce  sipma równiez, i takie tam rózne prace, ma80 kucy, jeszcze mi nie powiedziała ze czegos nie pociagnie mowa o pługu bo mam równiez paskudne gliny , mam ja od 2 lat i pracuje na 15ha  z c360-3p ic330 .Bardzo polecan ciagnik, jest bardzo oszczedny w paliwie i przez ten czes nie było powazniejszych awari jak  kapcia złapałem czy urwana koncówka drazka kierowniczego.

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość AlBandi

Napisano

  • Gość AlBandi

jakie 71 koni jaki poczatkowy numer tyle koni nie wiem co za kit wciskacie że odejmuje się coś tam od numeru ja w dowodzie mam wbite kW i po przeliczeniu wychodzi tyle koni jak w numerze.sprawdzalem na traktor data itd no i w papierach tak mam odjac kilka konikow to mozna po kilkunastu latach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • everto
  • 58 435

mam taką tylko że z turbem (851.4s). Też super sie sprawuje tylko, że te ciągniki są strasznie wolne... max 23 km/h

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • ROLNIK.PL
  • Piotrek1975
  • 1361 5351

jakie 71 koni jaki poczatkowy numer tyle koni nie wiem co za kit wciskacie że odejmuje się coś tam od numeru ja w dowodzie mam wbite kW i po przeliczeniu wychodzi tyle koni jak w numerze.sprawdzalem na traktor data itd no i w papierach tak mam odjac kilka konikow to mozna po kilkunastu latach

W takim razie maja renata 75-34 75 KM?

To czemu we wszystkich danych tech podają 70 KM . Nie którzy na AF też twierdzą że ma 68 KM.

 

Większe modele jak-110-54 ma 100 km

120-54 ma 110 km

145-54 ma 135 km

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość AlBandi

Napisano

  • Gość AlBandi

co wy pierdzielicie mam robić fotki dowodu rejestracyjnego dla niedowiarków jaki mam model i ile kW i w przeliczeniu ile to koni? mam renie 651s ma mieć 65 koni w dowodzie mam wbite 47,80kW po zamianie kW na konie wychodzi dokładnię 65 jak ktoś niewieży to zrobie fotki z dowodu  niewiem jaki pajac wpADŁ NA POMYSŁ Z ODEJMOWANIEM  OD NUMERU

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość AlBandi

Napisano

  • Gość AlBandi

już lece i robie :D kabine mam taką jak kolega na fotce

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cyprian1219
  • 368 2118

Nie żaden pajac, a człowiek mądrzejszy od ciebie najwidoczniej...
A ja temu co wpisane w dowód jakoś nie wierzę, bo posiadam d732 a w dowodzie wbite d47... Więc skoro możliwe jest zarejestrowanie przyczepy na innych papierach to niby skąd pewność że moc sie musi zgadzać?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość AlBandi

Napisano

  • Gość AlBandi

co walisz o jakiejś przyczepie zaraz wstawie fotki

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2364 9569

Hahha o 2 konie się spierać  :P Tego jeszcze chyba nie było 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość AlBandi

Napisano

  • Gość AlBandi

co walisz o jakiejś przyczepie zaraz wstawie fotki

 

 

Hahha o 2 konie się spierać  :P Tego jeszcze chyba nie było 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • everto
  • 58 435

papier wszystko przyjmie.... ja w dowodzie rej. motoru miałem wpisane  14KM  (żeby jeździć na A1), a w rzeczywistości miał 60KM :) 
mam 3 renówki
103.54 i ma 93 km

aresa 630 i ma 120km

oraz 851.4s i ma 85km

a twoja ma 78km.

w większości przypadków od tego jaki to model to trzeba odjąć 10 i mamy liczbe kucy.... w większości

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość AlBandi

Napisano

  • Gość AlBandi

nie chłopaki nie o 2 koniki tylko sa mądrzy co mówią o 7-8km nikt mi niebezie wcisckał kitu  jak obrobie zdjecia z dowodu to wstawie, a z jakąś tam d--coś tam to wiem jak jest za flache można przy rejestracji swirować


 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • everto
  • 58 435

twoja to taka sama renówka jak moja tylko że bez turbo... 
i nie wstawiaj zdj. dowodu bo to jak mówie żaden dowód. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość AlBandi

Napisano

  • Gość AlBandi

 moja renia taka jak na fotce  tylko bez 4x4 651s i tak mam w dowodzie i z holandii w papierach też było tyle kW co pisałem wychodzi 65 koni niewiem z kąd takie pomysły o odejmowaniu od numeru kilku koników dużo czytałem przed kupnem i wszędzie podawali 65km a czemu niby mieliby swirować z dowodem to nie audi od niemca

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • everto
  • 58 435

każdy myśli że trzeba odjąć bo W WIĘKSZOŚCI przypadków sie odejmuje tak jak tu ludzie Ci piszą...
120.54 ma 110KM, 103.54 ma 93 konie i tak dalej.... w renówkach serii ares, temis, .54  czy nawet serii .34 która to jest zmodernizowaną wersją tych ciągników coś sie odejmuje. A akurat w tych się nie odejmuje. załapałeś?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj