Zetor 8245
 

Zetor 8245

  • 1493 wyświetleń

Część mam problem z moim zetorem zts 8245 chodzi mi o ten kabel widoczny na foto do czego może on służyć wychodzi z wiązki kabli do alternatora niby jest na niego tam miejsce ale w środku nie ma tej blaszki co powinna łączyć może użytkownicy takiego samego lub podobnego modelu mogli by się wypowiedzieć w sprawie tego kabla.
Jeszcze mam problem z nawiewem gdyż nie działa a wszystkie bezpieczniki są ok.


Informacje o zdjęciu Zetor 8245

Zrobione z HTC HTC Desire 610

  • 3.1 mm
  • 1/9
  • f f/2.4
  • ISO 2000

Rekomendowane komentarze

Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

Jest wielkim problemem sprawdzić do czego podłączony jest drugi koniec przewodu?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 697 4070

za alternatorem masz czujnik temperatury na wskaznik i moze byc drugi na kontrolke ja tak mialem w 1224 dunskim . proponuje zobaczyc czy jest na nim napiecie jesli niema to mozesz szybko zobaczyc dotchnac go do masy lub do pradu i zobaczysz co sie dzieje ,a tez moze byc wolny zdaza sie ze instalacja jest przystosowana pod dodatkowe czujniki ale nie zostaly zamontowane

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1226 5325

przecież widać ,że nie jest oryginalny alternator, i to jest od starego alternatora, oryginalne masz 2 przewody wsuwane i jedne przykręcany, a tu jest samochodowy pewno i już jest mniej podłączeń bo masz regulator napięcia wbudowany w alternator, a ten co podłączony to pewnie od kontrolki ładowania... jeśli się myle to porawcie :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

Czyli  wszystko sprowadza się do tego co napisałem wcześniej. W instalacji było grzebane, więc nikt (zwłaszcza na odległość) nie powie do czego to jest. A sprawdzenie zajmie minutę. Ale oczywiście lepiej jest napisać tysiąc postów i zawiązywać bezsensowną dyskusję zamiast zacząć działać.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 697 4070

jak juz jest temat o instalacji to ja tez zapytam bo niemam schematu i stracilem wene case mx90 podczas wymiany przekaznika swiatel przestal mi dzialac licznik kturego odpinalem mam wrazenie ze masy na nim niema objaw jest taki ze jaza sie kontrolki i licznik wyswietla co droga kreske albo wcale

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DarekD
  • 69 1536

jest tak jak kolega FINN napisał : stare alternatory bez regulatora na swej obudowie miały  po 2  tej grubości przewody a alernator na zdjęciu nie jest tego typu i potrzebuje tylko jednego przewodu do wzbudzenia podłączonego do kontrolki -drugi przewód to główny prądowy .

Mogło też tak być ,że została położona stara wiązka a montowano już alternatory z wbudowanym regulatorem . Tak czy inaczej jak wsztko działa to zaizoluj ten przewód bo jest nie potrzebny .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj