Skocz do zawartości

Kubota M7060 - dodatkowe oświetlenie LED


yacenty

Jak wg Was lepiej? Tak? Czy może LED do góry i do wewnątrz a halogen na dół i na zewnątrz?
Oryginalne halogeny Kuboty na sprzedaż:
http://olx.pl/oferta...57-IDen7kl.html

Co widzimy na zdjęciu Kubota M7060 - dodatkowe oświetlenie LED?

Zdjęcie przedstawia ciągnik rolniczy Kubota M7060, należący do serii M60, znanej z wszechstronnych zastosowań w rolnictwie. Kubota M7060 jest napędzana silnikiem o mocy 74 KM, co pozwala na wydajne wykonywanie prac polowych oraz transportu. Wyposażony w silnik czterocylindrowy o pojemności 3,3 L, ciągnik ten charakteryzuje się umiarkowanym zużyciem paliwa i wysoką trwałością. Skrzynia biegów mechaniczna oferuje 12 przełożeń w przód i w tył, zapewniając precyzyjne dostosowanie prędkości do wykonywanej pracy. Dodatkowe oświetlenie LED zamontowane na ciągniku poprawia widoczność podczas pracy w warunkach ograniczonego oświetlenia, umożliwiając efektywne wykorzystanie maszyny przez całą dobę. Kubota M7060 z powodzeniem współpracuje z różnorodnym sprzętem towarzyszącym, co czyni go nieocenionym narzędziem w codziennych zadaniach gospodarskich.




Rekomendowane komentarze

extrabyk  bardzo słuszna uwaga ;) Szkoda że wszechwiedzący Elektrotechnik  nie doszedł do takiego wniosku i nie podkreślił tej kwestii w komentarzu. W sumie pewnie w tym czasie  pod innym zdjęciem musiał zmieszać kogoś z błotem i przedstawić swoje aj waj z tego co zauważyłem po jego wypoci... wiedziach .  Trochę pokory chłopie.

Pozdrawiam :)  

Lubię jak ktoś podziela moje zdanie i poglądy B)

3 komentarze wczesniej jest link do alledrogo gdzie macie wszystkie informacje techniczne i cene. Tanie nie są ale nie jest to klasyczny chińczyk.

Znający temat na oko widzi, że nie poszedłeś po taniości przy zakupie ledów ale to tym bardziej przemawia za tym żeby jeśli już montujesz to zrobić to profesjonalnie czyli powinien to zrobić porządny elektryk, który zmierzy realny pobór mocy czyli wszystkie Waty i Ampery jakie będą w wyniku tego podłączenia szły przez instalację bo może się okazać, że wystarczy zmienić jakiś przekażnik na mocniejszy w wszystko będzie OK.

Nie bez znaczenia tak jak pisałem jest kwestia gwarancji...bo różnie bywa z dilerami i jak by coś się działo z instalacją to mogą się czepiać wszystkiego żeby tylko zwalić winę na użytkownika sprzętu.

Trochę się tu może wymądrzam ale z doświadczenia wiem,że lepiej dmuchać na zimne.

Może masz w instrukcji obsługi info na temat możliwej mocy dodatkowego oświetlenia roboczego bo może w opcji mają więcej niż dwa halogeny z tyłu a jak nie ma w instrukcji to przyciśnij dilera żeby Ci taką informację podał ale nie "raczej można" tylko konkretnie na papierze ile dodatkowych Watów możesz zasilać z tego przewodu.

Generalnie Ledy są super zwłaszcza do starszych ciągników gdzie alternator już pełnoletni a i z masą bywa różnie ale wbrew temu co napisał Elektrotechnik opłaca się "oszczędzać" prąd również w nowszych sprzętach bo to zaowocuje zdecydowanie dłuższym życiem alternatora i akumulatora.

Nie wiem jak z lumenami ale waty się sumują...z tego powodu tak Ci prałem mózg w poprzednich wpisach żebyś sobie kabelków nie opalił :D

To jest właśnie super w ledach, że mała moc daje tyle światła jak tradycyjne światło o dużo większej mocy.

Taki przykład...kiedyś miałem latarkę Maglite...taką amerykańską policyjną, która miała jakąś tam mega super żarówkę i wchodziły w nią 4 baterie R20. Świeciła mocni i daleko ale krótko a żeby jej używać musiałem mieć wolną rękę. Teraz od paru lat używam tylko czołówek, które świecą mocniej, dalej i zdecydowanie dłużej a są zasilane przez 3 bateryjki AAA (mały paluszek). Mam dwie wolne ręce a latarkę można schować do kieszeni jak nie jest potrzebna...jedyna przewaga tej policyjnej to to, że można ją walnąć kogoś w łeb a ona dalej świeci...no ale jak się przy czołówce ma dwie wolne ręce to też można walnąć kogoś w łeb jak zachodzi taka potrzeba :lol:

Witam. Jestem zupełnie zielony w instalacjach elektrycznych. W C-360 mam klasyczny reflektor roboczy podłączony do świateł pozycyjnych. Jednak stary wyzionął ducha i chcę założyć nowy - LEDowy. Jak go podłączyć? Stara lampa miałą jeden kabelek do włącznika, drugi uziemiony do obudowy lampy. Przy LED mam 2 - plus i minus. Gdzie który podpiąć?

Prawidłowo to powinieneś wykorzystać w tej instalacji bezpieczniki i przekaźnik. W najprostszym podłączeniu niepolecanym przez elektryków możesz podpiąć się do wolnego miejsca w bezpiecznikach i poprowadzić przewód do włącznika. Z włącznika ciągniesz przewód do lampy i podłączasz do +. -z lampy dajesz na masę do kabiny np. Włącznik wystarczy wyciągany na 2 piny. W profesjonalnej instalacji wykorzystujesz np przekaźnik. Schematy podłączenia lamp znajdziesz na forum w dziale elektryka.

Razem ze światłami mijania chcesz ich używać? Po drodze to bym się nie poruszał z takim oświetleniem. Czy chcesz dać jeszcze włącznik do lamp uruchamiany po włączeniu świateł mijania?

Podłączam do włącznika jednobiegunowego, a następnie włącznik do kostki, gdzie wychodzi kabel do pozycyjnych. Chyba jest ok co nie?


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v