Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

zamykasz, jak pracujesz turem , a otwierasz w transporcie jak nie używasz tura , że jak wpadniesz w jakieś nierówności ( szczególnie na asfalcie) to nie latasz potem chaotycznie po kabinie klnąc pod nosem na głos na te nasze drogi :P 

leży u mnie zregenerowany akumulator gazowy od bizona i nie ma kiedy zamontowac, zawsze przypomina mi się jak po jakiś dołach się jedzie ;)

Ja tam jestem zdania, że amortyzator po to jest by go używać cały czas a nie tylko do jazdy asfaltem. Skoro ma pomagać w pracy niwelując drgania z ładunku by się stabilnie jechało to chyba głównie pod obciążeniem, żeby nie było fikołka ... U siebie mam polskiego Metal-Technika MT02 na MF i amortyzator wyłączam tylko przy pracy gdzie trzeba precyzji i nie może być jakichkolwiek bujnięć. Druga sprawa, że fabrycznie jest tam takie ciśnienie że on tak zaraz sie nie ugina i praktycznie się go nie wyłącza. Zachodnie ładowacze mają lepsze amortyzatory z mniejszym ciśnieniem i tam czuć tą amortyzację nawet na pusto. 

Krzys123 ja u sb też mam jeden przewód do amortyzatora tylko nie powiem Ci dokładnie który czy pod czy nad.

 I tak patrzę, założyłeś amortyzator na 2 sekcję ? 

Lukasch3060 czytając to co napisałeś miałem wrażenie że jesteś w pełni kumaty ale na serio nie wiesz pod którą część instalacji hydraulicznej  podłącza się ten  akumulator? :huh: Dziwne.

Przy pracach z dużymi obciążeniami on naprawdę denerwuje zwłaszcza przy pracach ziemnych gdy lepiej jest jak wszystko jest sztywne.

Krzys123 on jest podłączony tylko pod tłok , nad tłokiem  chwilowo może tworzyć się próżnia, to w niczym nie przeszkadza.

 

W tym akumulatorze nie ma jakiegoś specjalnie dużego ciśnienia, w 2 instrukcjach jakie posiadam napisano 80 kg/cmazotu.

Pigmei byka zrobiłeś w moim nicku ;) Źle się określiłem - nie chodziło mi o przewód który idzie normalnie do siłownika, który widzimy w lewą stronę tylko wydawało mi się, że ten za nim mało widoczny jest do niego podłączony w jakiś dziwny sposób a wszystko przez to, że nie widać przewodu od kolanka i wygląda jak by on szedł do zaworu i dlatego zdziwienie moje jak można tak zrobić .. ;) Spokojnie jestem jak to określasz "kumaty", we dwóch gołe ramię od teleskopówki JCB przełożyliśmy więc nie jest źle jeszcze :) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v