Skocz do zawartości

Pronar 5340



Zdjątko Pronara 5340 jeszcze stoi u dealera, ale niedługo u mnie będzie.


Rekomendowane komentarze

Powiem że ciągnik wart uwagi oglądałem jakoś w styczniu u dilera takiego z ciekawości to mogę przypuszczać ,że będzie miał branie jak to mówią

tym ciągnikiem z silnikiem Deutz fahr to znajdzie nie jednego nabywce noi wygląd całkiem całkiem :) szeroka i wygodna kabina bo jak ktoś siedzi z boku na siedlisku to nie przeszkadza podczas jazdy :)

130 000zł netto w ful wersji i myślę do niego ładowacz założyć za około 15 000zł netto. Klima, radio, siedlisko pomocnika, fotel pneumatyczny i takie różności jeżeli chodzi o kabinę to m.in. takie opcje wybrałem.

 

 

Ale fotel pneumatyczny chyba jeszcze Ci mają założyć - bo tu widzę fabryczny Pronarowski, który wg mnie jest kiepski, nawet bardzo. Miałem na testach ten ciągnik i najbardziej dokuczało mi po za fotelem: hałas w kabinie oraz jej szczelność. A tak po za tym to za tą cenę powiedzmy że ujdzie dla kogoś mniej wymagającego. Bo sam pomysł na ciągnik nie jest zły, irytują niedoróbki...

Ale fotel pneumatyczny chyba jeszcze Ci mają założyć - bo tu widzę fabryczny Pronarowski, który wg mnie jest kiepski, nawet bardzo. Miałem na testach ten ciągnik i najbardziej dokuczało mi po za fotelem: hałas w kabinie oraz jej szczelność. A tak po za tym to za tą cenę powiedzmy że ujdzie dla kogoś mniej wymagającego. Bo sam pomysł na ciągnik nie jest zły, irytują niedoróbki...

Kolego jakie niedoróbki? A jak miałeś na testach to przy czym go testowałeś? Jak wychodzi ze spalaniem na tym silniku Deutz w praktyce?

tym ciągnikiem z silnikiem Deutz fahr to znajdzie nie jednego nabywce noi wygląd całkiem całkiem :) szeroka i wygodna kabina bo jak ktoś siedzi z boku na siedlisku to nie przeszkadza podczas jazdy :)

Z tym siedzeniem bocznym to jest różnie jak samemu jadę gdzieś Farmerem to widoczność dobra a jak ktoś z boku to już słabiej no ale wiadomo w Pronarze siedzenie z tyłu pod szybą

Szczerze powiem że jeśli kupowałbyś po tej starej cenie - 150 000zł netto to coś można było by poszukać np: z SDF

Bo z tego co pamietam to Deutz-Fahr 5G podobnie kosztował tyle że nie miał EHR-u i oddzielnego zbiornika na olej hydrauliczny. Ale za tą nową cene to nie wiem co można kupic lepszego, gdy Belarus 923.5 z ładniejszą kabiną kosztuje podobnie co ten Pronar a wyposażenia ma mniej.

http://olx.pl/oferta/ciagnik-belarus-mtz-923-5-kredyt-fabryczny-2-82-prow-mlody-rolnik-CID757-IDdaDRb.html#35432883e7

 

 

Na AF jest jeszcze druga osoba która miała ten model Pronara na testach ale sporo dłużej niż ja, więc z nim też porozmawiaj. Może być że mi sie akurat taki egzemplarz trafił.

Szczerze powiem że jeśli kupowałbyś po tej starej cenie - 150 000zł netto to coś można było by poszukać np: z SDF

Bo z tego co pamietam to Deutz-Fahr 5G podobnie kosztował tyle że nie miał EHR-u i oddzielnego zbiornika na olej hydrauliczny. Ale za tą nową cene to nie wiem co można kupic lepszego, gdy Belarus 923.5 z ładniejszą kabiną kosztuje podobnie co ten Pronar a wyposażenia ma mniej.

http://olx.pl/oferta/ciagnik-belarus-mtz-923-5-kredyt-fabryczny-2-82-prow-mlody-rolnik-CID757-IDdaDRb.html#35432883e7

 

 

Na AF jest jeszcze druga osoba która miała ten model Pronara na testach ale sporo dłużej niż ja, więc z nim też porozmawiaj. Może być że mi sie akurat taki egzemplarz trafił.

Dzięki za odp :) Jutro mam go testować to sam się przekonam bo wizualnie nie najgorzej ale to nie tylko o to chodzi bo to ma śmigać :)

Tak najlepiej bedzie, zobaczysz co to takiego jest.

Jeszcze raz w sprawie tego pronara :) Jeździłem nim po placu i muszę przyznać że bardzo głośny jest bo żeby muzykę z radia było słuchać to musiałem dać na 22 :) hehe potem wsiadłem do auta i też dałem na 22 to myślałem że mi głowę urwie bo tak głośno było :) ale dla porównania do kolegi pojechałem się przejechać DF 5120P bo taki sam jest w tym pronarze i df :) ale różnica nie samowita bo jak z tym radiem to w df dałem na 7 i wmiare było słychać bdb a nie 22! hehe :) a propo jeszcze minusów to trzeba dobrze trzasnąć żeby dziwi zamknąć :) przycisk od półbiegu w czasie jazdy można przycisnąć kolanem przypadkowo ponoć da się go z drugiej strony lewarka przepiąć :) następnie podczas deszczu przy otwieraniu dziwi woda z dachu kapie na sedlisko pomocnika i robi się mokro :) a propo plusów to b. masiwny ciągnik ,b.zwrotny, zbiera się wmiare szybko :) a i tak jeszcze wezmę go w marcu na testy :) przypnę mu pługi do orki obornika pod ziemniaki noi do agregatu uprawowo-siewnego2,5m :) zobaczę w tedy jak daje sobie radę w polu a nie na placu bo co asfalt będę orał hehe :)  

Tam chyba ta hydraulika strasznie hałasuje. Bo silnika aż tak nie słychać. Producent powinien coś z tym zrobić bo w dzisiejszych czasach to chyba hałas ponad normę. O ile w ogóle są jakieś normy hałasu w kabinie. O tych drzwiach wspominałem pod zdjęciem, u mnie lewe się ciężko zamykały i była szpara, natomiast prawe były względnie dobrze spasowane i zamykały się lżej. Nie wiem czy zwróciłeś uwagę na pokrywkę bezpieczników - moim zdaniem też jakoś tak licho to zrobione. Natomiast jak na polski ciągnik ma całkiem nieźle wykonana podsufitkę, nie m w niej takiego nadmiaru plastiku jak u krajowej konkurencji.

  Kwestię przycisku półbiegów też znam. Pronar w pierwszych modelach P5 też tak montował, nawet w RPT było to opisane. Mieli to zmienić, czyżby zmienili a później znowu wrócili do swojego błędu. Montaż przycisku po przeciwnej stronie nie jest mądrym rozwiązaniem, ponieważ obsługa jego wygodna nie będzie. Optymalnym miejscem jest przednia część głowni dźwigni. Tak aby go wciskać palcem wskazującym. W starszych Zetorach są identyczne głownie i są 2 przyciski z przodu. Co do plusów to się zgadzam.

Tam chyba ta hydraulika strasznie hałasuje. Bo silnika aż tak nie słychać. Producent powinien coś z tym zrobić bo w dzisiejszych czasach to chyba hałas ponad normę. O ile w ogóle są jakieś normy hałasu w kabinie. O tych drzwiach wspominałem pod zdjęciem, u mnie lewe się ciężko zamykały i była szpara, natomiast prawe były względnie dobrze spasowane i zamykały się lżej. Nie wiem czy zwróciłeś uwagę na pokrywkę bezpieczników - moim zdaniem też jakoś tak licho to zrobione. Natomiast jak na polski ciągnik ma całkiem nieźle wykonana podsufitkę, nie m w niej takiego nadmiaru plastiku jak u krajowej konkurencji.

  Kwestię przycisku półbiegów też znam. Pronar w pierwszych modelach P5 też tak montował, nawet w RPT było to opisane. Mieli to zmienić, czyżby zmienili a później znowu wrócili do swojego błędu. Montaż przycisku po przeciwnej stronie nie jest mądrym rozwiązaniem, ponieważ obsługa jego wygodna nie będzie. Optymalnym miejscem jest przednia część głowni dźwigni. Tak aby go wciskać palcem wskazującym. W starszych Zetorach są identyczne głownie i są 2 przyciski z przodu. Co do plusów to się zgadzam.

Rozmawiałem jeszcze z przedstawicielem Pronara i mówił że jest możliwość zamontowania przycisku z przodu :) a propo hałasu w kabinie to mi powiedział że mogą założyć grubszą membranę na silnik żeby lepiej tłumić hałas w kabinie ale dodał że hałas mieści się w normach bo inaczej nie był by dopuszczony do sprzedaży. Jeszcze raz kolego wielkie dzięki za wyczerpujące odp noi na temat. Jeszcze muszę zobaczyć jak to wygląda w polu. Jak będę wiedział to opisze to. A narazie to dzięki i pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v