Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

duzo rożnych wypowiedzi, każdy by chciał pokazać ze sie zna... hmm jest małe ALE, tak jak już autor wspomniał silnik mniej bedize kopcił i bedzie silniejszy na wysokich obrotach, nie chce mi się opisywać zasad projektowania kolektorów, ale tylko powiem ze silniki które mają zmienna długość kanałów, maja po to, aby na niskich obrotach wykorzystać "doładowanie kinematyczne" czyli pęd strugi powietrza, zaś na wysokich obrotach żeby nie dławić silnika przełączają sie na "krótki kanał", takie rozwiązanie pozwala ciągnać powietrza ile wlezie, poza tym 60 ma takie obroty że raczej nie wykorzystała by profilowanych kanałów na niskich obrotach, a na wysokich tylko by ja dławiły, wiec jak najbardziej sensowne rozwiązanie.. dolot tylko mógłby być mniej "połamany" :D


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v