Skocz do zawartości

Autosan D-47



Autosan D-47 z zabudowa firmy MIR-RAD


Rekomendowane komentarze

Ta przyczepa została sprzedana po jednym dniu od wystawienia a zdjęcie jest poglądowe więc nie stoi dwa lata. Dokładnie wykonaliśmy już 30 przyczep d-47, d-46 od około półtora roku. Pomimo zdania niektórych ze jest to przyczepa tylko do małych gospodarstw kupiło takie ode mnie już kilku wielohektarowych rolników z czego największy ma ponad 2000 hektarów. A to wszytko przez jedna jej zaletę że posiada wywrot na trzy strony i ramę przystosowaną do tego w porównaniu do przyczep HL.

co byś do niej nie dołożył, założył ile kasy wpakował to i tak nie będzie ona przystosowana do tak dużego ładunku (podwójne burty)

20 tyś to i dużo i mało. zależy jak na to patrzeć. przyczepa stara swoje przeszła a, że odnowiona dobrze to nie znaczy też, że nowa..

można dokładać piór odbojników wzmacniać ramy a osie i tak są słabe. może nie aż tak słabe jak tonaż w dowodzie bo te 6-7 ton to jeszcze jakoś wytrzymują, ale tu wsypie z 8 ton jak nie więcej

Ładowność tej przyczepy to 8200 kg pszenicy tyle na pewno wywraca bo sami taka użytkujemy i do dzisiaj nikt się nie skarży ze rama jest za słaba na boki 2x40 cm . Nowe przyczepy 8 tonowe posiadają słabszą ramę nisz przerabiane przez nas d-47 a jest ot związane z oszczędnościami żeby nowa przyczepa mogła kosztować tyle co kosztuje. Jeśli sadzisz ze d-47 ma słabe oski to widocznie wypowiadasz się na temat o którym nie masz pojęcia ponieważ odnawiałem już wiele takich przyczep i żadna z nich jakoś nie miała pogiętych osi. Radze wiec zajrzeć do podręcznika o wytrzymałości materiałów i jej historii w Polsce w latach komunistycznych.

  • Root Admin

do czasu aż się nie złamią w pół,

wolne żarty że na 4.5tonówkach wozicie 8ton.

mam sztywną hlkę 6ton - widze jak się zachowuje przy 7, 8 a raz nawet 9 tonach.

optimum dla tej przyczepy (hl 6102) to 7.5-7.7t więc przeładowanie jest na poziomie 20-25% a nie blisko 100% z tego co wypisujecie.

taka remontowana kosztuje 20 czy nawet 22 tysiące a nowa 8tonowa kosztuje 32, podejrzewam, że 6 są duzo tansze, jakby nie patrzeć wolę nową 6 niż takie coś - super niby odnowione ale dalej to jest stary trup.

 

Na dniach wysyłam hlkę do remontu - robię nową górę - czemu wysyłam? bo wiem ze spód jest dobry, kupiłem ją za 3tys i 8 lat juz u mnie jeździ więc wiem co mam. Teraz dam 8tys za nową górę i spokojnie będzie jeździć - ale uwaga - jest to druga przyczepa w gospodarstwie. Pierwsza do najczęstszego użytku jest po prostu nowa.

dokładnie, jednak lepiej dołożyć trochę i kupić nową i się nie martwić o przeładowanie. 

Gdzieś czytałem że za każdą tonę przeładowania jest 2tyś mandatu więc tu razy 4 to już ładna sumka się robi. '

Tylko nie wiem czy to prawda bo nie miałem okazji się o tym przekonać  ;)

Póki co przyczep rolniczych się nie czepiają ale pewnie z czasem i za te się wezmą.

póki co jeszcze nie słyszałem o przypadku ważenie ciągnika przez krokodyli. z czasem na pewno bd się czepiać.

u nas było tylko tak, że sprzedawali węgiel i misiaki stały przy sortowni i nic ich nie interesowało tylko dowód rejestracyjny i kwit wagowy ;)  ale mandaty nie były wtedy takie duże, że i tak opłacało się przeładowywać :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v