Skocz do zawartości

Autosan D-47



Autosan D-47 z zabudowa firmy MIR-RAD




Rekomendowane komentarze

To że to zle wyglada to nikt nie mówi, bo na prawde zrobine bardzo łądnie ale i tak to nie zmienia faktu ze rama jest do d*py. Nawet ta zamknieta bedzie pekac w innych miejscach. Jedyna opcja to robienie jeje całej od nowa z ceownika lub dwutewnika hutniczego dobrej jakosci ale to jzu całkiem mija sie z celem :) Bo zostały by tylko osie z d47:)

Nie chce się z nikim kłócić czy się opłaca czy nie bo jak ktoś chce od nas  kupić przyczepę to nie pisze tysiąca postów na forum tylko po prostu przyjeżdża i ogląda czy ta przyczepa  wytrzyma i czy jest jego zdaniem warta tych pieniędzy, ale jak już tak bardzo to niektórych ciekawi to jak na razie żadna z naszych przyczep nie pękła a nawet zdarzył się jednemu koledze wypadek i na skupie zboża zaczął wywracać pełną taka przyczepę z 7 tonami pszenicy na 3 zabezpieczonych bolcach i jakoś rama dolna nie ugięła się ani centymetra tylko góra się skręciła i po opuszczeniu przyczepy brakowało jakieś 15 centymetrów żeby zabezpieczyć ponownie sworzeń. Jednak po założeniu łańcucha na brakującej stronie i ponownym podnoszeniu do góry można powiedzieć na 3 bolcach w odwrotna stronę przyczepa wyprostowała się i górna zabudowa wygląda jakby nic jej się nie stało i sworznie od uszu wywrotu pasują jak przedtem. A nowe przyczepy podczas takiej sytuacji często są już nie do użytku bo przy niektórych rama jest robiona z profila który nie jest odporny na takie sytuacje  w końcu porównujemy przyczepy do 30000 zł a 90% nowych w tej cenie ma własnie takie ramy.

  • Root Admin

grzesmaly popatrz dobrze na ceny.

w grudniu wybierałem przyczepe - jak to mówicie za swoje. nowa przyczepa była raptem 20% droższa od starego 30 letniego sztrucla, który miał nową nabudowę.

Niby 20% to jest troszkę grosza ale są jeszcze 3 elementy:

1. nowa ma kiper na 3 strony

2. nową można sobie wziąść w leasing czy kredyt (tu akurat biorąc na 3 lata dokładam 5% i zbytnio tego nie czuję).

3. nową możesz praktycznie dowolnie skonfigurować (marka, kolor, koła, szerokość paki, plandeka, koło zapasowe, drabinka) - a używka to po prostu bierzesz co w danej chwili jest na rynku - co ci przypasuje.

 

Żeby nie było ze będę tak bardzo to rozwiązanie promował - dosłownie tydzien po zakupie nowej trafiła się jako taka okazja i kupiłem używkę, ale tylko dlatego że mam jedną super główną - NOWĄ przyczepę, a ta druga jest dosłownie, na sztukę, na tydzień żniw i dalej 360 dni będzie stała pod chmurką. Planuję w nią zainwestować 100 zł i zwieźć zboże (inwestycje rozłożą się następująco: 30zł duża puszka pianki w markecie, 70zł duża plandeka z kategorii tych średnio słabych z allegro)

u mnie w galerii masz dwie przyczepy jedna przy case druga przy 385 . jedno osiowka9 ton kopiona w belgi wyszla w polsce 5tys lekko poca sie silowniki i pasowalo by ja wypiaskowac i prysnac . tandem15ton na miekkim dyszlu i resorze wyszedl 15tys z angli rocznik 2000 hydro klapa nadstawki do qq orginalne tak wiec jak ktos szuka to znajdzie ladna przyczepe w dobrej cenie


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v