Skocz do zawartości

Ursus C-360



Docierania ciąg dalszy :)


Rekomendowane komentarze

<p>Czesiu już troche tych sprzętow przewinęło się przez Twoj warsztat, możesz napisać jak powinno prawidłowo przebiegać docieranie?<br />
Po mojemu najlepsze docieranie silnika jest podczas jazdy, gdy silnik ma zmienne obciążenie - jeżdżąc operujemy gazem. Od kilku samochodziarzy słyszałem to samo, że najlepiej docierać silnik jeżdżąc po mieście, oczywiście w granicach zdrowego rozsądku żeby nie przegrzać. Docieranie w miejscu na stałych obrotach jest dobre, ale tylko z początku - pierwsze motogodziny.</p>

ja wole zegar niż kontrolke bo bynajmniej wiem ile jest tego ciśnienia. a 7lat temu w Starym silniku mojej 40 była kontrolka i na ciepłym świeciła chociaż miał ciśnienie +-0,3bar według zegara i pracowal na takim cisnieniu do stycznia 2015 i na wale nawet nie było znaku ze nie miał ciśnienia a gdybym miał kontrolke to przez 7lat na okrągło by świeciła

ja wole zegar niż kontrolke bo bynajmniej wiem ile jest tego ciśnienia. a 7lat temu w Starym silniku mojej 40 była kontrolka i na ciepłym świeciła chociaż miał ciśnienie +-0,3bar według zegara i pracowal na takim cisnieniu do stycznia 2015 i na wale nawet nie było znaku ze nie miał ciśnienia a gdybym miał kontrolke to przez 7lat na okrągło by świeciła

No już nawet mi nie chodzi o  tą kontrolke konkretnie ale nawet stwierdziłeś że nie potrzebujesz zegara w kabinie.. No to też mądre nie jest bo akurat stan ciśnienia musi być na widoku 24/dobe Z tym że wole zegar od lampki to też ostatecznie się zgodze ale najlepsze to i to 

 

Mentos no tak 30 mth zrób i wtedy tak z dystansem mozesz już mu w polu troszke dawać 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v