Skocz do zawartości


składanie koparko spycharki Białoruś po remoncie\nwymieniono między innymi :\npompy osprzetu, pompę wspomagania, uszczelnienia siłowników, rozdzielaczy, serwomechanizmu...\nregeneracja pompy wtryskowej i wtrysków \n

Co widzimy na zdjęciu Jumz?

Ciągnik rolniczy Jumz pracuje na placu gospodarstwa, prezentując swoje możliwości podczas codziennych zadań. Wyposażony w silnik o mocy 65 KM, zapewnia wystarczającą siłę do wykonywania różnorodnych prac rolniczych. Dzięki mechanicznej skrzyni biegów, operowanie maszyną jest intuicyjne, co wspiera efektywność podczas pracy. Jumz często współpracuje z innymi narzędziami, które ułatwiają rolnicze obowiązki, takie jak uprawa czy transport. Praca w gospodarstwie z udziałem tej maszyny jest bardziej wydajna i pozwala na realizację zadań w trudnych warunkach terenowych.


Rekomendowane komentarze

O ja Kolego to Kolega ma dwa jumzy KM i jednego Am ja też już posiadam 3szt ale mój nowy nabytek Am dostanie osprzęt koparki  :D koparka ma polskie rozdzielacze i pod kierownice na spych poleci polski rozdzielacz  :) Bajecznie pomalowane (tapicerkę w kabinę będziesz zakładał ) :rolleyes: jaki przelot Mtg i rok jak nie tajemnica  :lol:

tapicerki nie będzie dlatego że pod ją się tylko wilgoć zbiera i błotniki gniją  ( robiłem już generalny remont 4 dużym jumzowskim kabinom i zawsze to samo czyli mokro i kupa rdzy 

przelot 2500 ale ślimak był ukręcony więc do końca nie wiadomo rok 1989

Z tą tapicerką to są problemy bo raz wilgoć a dwa czarna i ciężko czystość utrzymać :P .Z takim przelotem to pompa powinna być ok :lol:  .Nie lepiej przełożyć osprzęt na blaszankę a tego dać do roli  ;)

był chwilowo taki plan lecz wiąże się to z kupą roboty  bo trzeba rozpołowić oba ciągniki żeby zamienić wałki wom 

bo przystawka pompy nie będzie pasowac na frez 

co do tych przejściówek to mam przy tym jumzie z turem i nie jestem zadowolony  :mellow:

porobi jeszcze kilka latek i trzeba będzie go zmienić na jakiegoś belarusa  :D

wałek z logicznego rozumowania jest dzielony w tym miejscu co jest włącznik wałka kolego zobacz u mnie w galerii jest foto tego skręconego wałka i niczym nie jest zabezpieczony chcąc zdemontować jak pisałem włącznik wyciągasz i odkręcasz 4 śruby na klucz 14 (tam gdzie 8 frezów wystaje )i wkręcasz dwie śruby w tą obudowę i odpycha ci od ścianki skrzyni i jesteśmy w domu 

Budowlana to niema wcale wałka w skrzyni i tam już trzeba rozpoławiać i skrzynie rozbierać by tulejkę zmontować (robiłem już dwie skrzynie w jumzie i cały jumz niema tajemnic  pytaj śmiało a odpowiem 

wałek z logicznego rozumowania jest dzielony w tym miejscu co jest włącznik wałka kolego zobacz u mnie w galerii jest foto tego skręconego wałka i niczym nie jest zabezpieczony chcąc zdemontować jak pisałem włącznik wyciągasz i odkręcasz 4 śruby na klucz 14 (tam gdzie 8 frezów wystaje )i wkręcasz dwie śruby w tą obudowę i odpycha ci od ścianki skrzyni i jesteśmy w domu 

Budowlana to niema wcale wałka w skrzyni i tam już trzeba rozpoławiać i skrzynie rozbierać by tulejkę zmontować (robiłem już dwie skrzynie w jumzie i cały jumz niema tajemnic  pytaj śmiało a 

dobrze wiedzieć o takiej możliwości wymiany dzięki wielkie za  wyprowadzenie z błędu  :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v