Skocz do zawartości

Przyczepa d-50



Przerobiona na wywrot :) jesli ktos ma sztywna na sprzedaz z papierami moze byc totalny zlom byle rama ok :) to z checia bym kupil :)

  • Like 2



Rekomendowane komentarze

Sztywne hl maja grobsze ramy od wywrotek ja mam d50 na 3 strony ok 8 ton pszenicy wejdzie i hl6102 na 3 strony 10 ton i hl o 100% lepsza lżej idzie obrotnica lepsza miej boja niż d50 jak chcesz kupić to bierz albo d55 lub hl bo d50 są zgnite my pol ramy i tylny wuzek przy d50 mosielismy robić bo zimno gieta i kornik zjazdl. Jeszcze d46 ma hutnicza ramę jak hl

Wiem mam d-50 :) i to z 25 lat więc wiem co ja boli :) i wiem jak hl wyglądają :) tutaj jest tych handlarzy ściągających złomów z niemiec. co do obrotnicy no trzeba założyć od d-83 na kulkach bo ta na rolkach to zakała tych przyczep. co do zgiętych ram to oglądałem kilka i zgientej to nie widziałem tylko wydarte od obrotnicy :) mam też d-46 i d-47 to są przyczepy do wożenia pierza taka prawda na d-50 to po 12 ton piasku się woziło i nic tam się nie stało tylko obrotnicę ch j strzelił :) Szymek ty pięknie odwaliłeś te sfoje ja muszę kiedy burty kupić do swojkej

ja d-46 wuja woził po 7 ton cegły i resory nie popękały ale na d-47 jak woziliśmy żwir na przyczepy się kupowało to ładowało sie do oporu to resory się połamały :/ druga rzecz Czesiu nie masz porównania ale ja mam jak idzie d-50 lekko duże łożyska to chyba ma wpływ na to i opony wyższe 900 a w d-46 ma 825 bo jak na dużym ciągniku nie czuć ale jak się ciągało t-25 jak zetora nie było to na d-50 więcej wejdzie i dawałem radę ja po kartoflisku ciągną po równym oczywiście a d-46 nie dało rady :) d-47 już leżej gdzieś trochę bo mam ja na 900. naprawdę  d-50 to z tych przyczep co mam i ten wywrot co zrobiłem ceownik ciepłogięty na górną rame 160mm poprzeczki 100m do tego kulowe uchwyty i aż miło kiprować do tyłu :) a d-47 gnie się ta ram :/  Konstrukcję zgapiłem z wywrotu na tirze kuzyna, on wozi piachu po 15 ton i nic się nie dziej :) tylko we volvie resory nie wytrzymuja heh 

[galleryimg=473801]

wiadomo, ze d-50 to dużo wytrzymalsza konstrukcja nie podlega to dyskusji, ale w d-46 też jest wytrzymałe wszystko jak na swoje możliwości. jak się pakuje 10 ton na 4 tonówkę to czego się możne spodziewać...

te 6 ton na d-46 to w sam raz a na d-50 to z 9t

co do lekkości toczenia to ja mam jeszcze balony więc zbyt lekko nie idą, ale ruski koń idzie więc nie jest źle heh

Czesio wiem to na balonach juz wogole ciezko bo czasem pozyczam :) bo duzym ciagnikiem nie czuc ale malymi :) z tonazem tak jak napisales :) chodz i 12 ton sie wozilo na d-50 bo to wiadamo jak jest, ale obrotnice mam przez to szmelc niby ja poprawialismy ale juz zaczynaja rolki szczelac :/
Szymek wlasnie chcialem juz zakladac ale kuzyn dal mi od autobusy 95% bieznika za free to rozumiesz


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v