Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

no niestety w sobotę :P 

Ja pamiętam w c-360 po 20 latach to ściągacz i młot jeden kręcił kluczem drugi młotem napier... i strasznie ciężko to szło z tego co pamiętam 

Wszystko idzie zrobić :) jakbym miał instrukcje obsługi co by pisało ile nm dokrecać jak rozrząd nastawić itp było by prościej :) ale też chodzi o czas bo ja sb maluje, spawam inne rzeczy a tam mi się silnik składa :) 

Widziałeś kiedyś tuleje od perkinsa? Jeśli tak to wiesz jakiej są grubości i często niemożliwe jest ich wybicie czy nawet wyciągnięcie ściągaczem. A wystarczy nawet ostry "śrubowkręt" i tuleję się przecina od góry do dołu i wtedy nie ma problemu z ich wyciągnięciem. A tak jak Arek pisze tuleje jak się wybija to nie po to żeby je drugi raz włożyć. 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v