Skocz do zawartości

Wzmacniacza brak



Heh jak nie ma nic to z kad maja byc polbiegi heh, jeszcze jak sciagali to wylupali obudowe, ja nie lepszy bo w malym tez wylupalem heh :P

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

@maxuq, to tak samo jak bys miał jeden pół bieg do dyspozycji na każdym przełożeniu, z tą różnicą, że nie możesz go używać przez dłuższy czas... używa się go tylko w chwilowym przeciążeniu silnika. tak to w skrócie wygląda... ;)

w 914 od 2006 jak ja kupiłem wzmacniacz dział bez zarzutów a i przydaje się ;) szykuje mi się robota skrzyni w 1224 to w niej też uruchomię wzmacniacz , bo w pgr zaspawali ;)

Gdzieś coś czytałem, że wzmacniacza można używać tylko powyżej jakiś obrotów. A przełączenie z zółwia na zająca ze sprzęgłem powinno być, ale to chyba w transporcie. U mnie wzmacniacz działa, używam sporadycznie bo mnie nastraszyli, że zerwę :P A gdy mi "mechanik" powiedział, że powinienem ze sprzęgłem używać wzmacniacza to stracił w moich oczach -50 do szacunku ;)

ja to pół dnia heh bo tak fajnie i szybko się podorywało na 3 półbieg, czy uprawiało 

 

no i masz odpowiedz dla czego tak szybko się zepsuł... ;) to jest tylko do chwilowego używania, jak np. masz pod górkę i ciągnik spada na obrotach do ok 1500 wtedy dajesz zółwia i płynnie ciągnik zwalnia i automatycznie wchodzi na wyższe obroty jak wejdze na wyższe obroty i nie czuć , że ma ciężko wtedy zając i dzida ;)

 

wielu traktuje zółwia/zająca jak przyspieszacza w bizonie i to właśnie jest błędem , bo w bizonie na przyspieszaczu możesz jechać cały dzień ,a na ż/z tylko parę minut

 

 

A co ja będę się produkował.... jest takie coś jak "Instrukcja obsługi" a tam wszystko jest :P

Porażką konstrukcyjną w moich oczach jest ten widoczny wałek na którym osadzony jest bęben. Zrobili 0,5 mm krawędzi o którą opiera się bęben a ten napierdziela jak betoniarka. Sam bęben też ma wąską piastę. Jak go znów rozkręcę to chyba zaspawam w cho%#@ę. Niby w pracy nie przeszkadza, ale na zbyt niskich obrotach gruchocze. Tak samo przy gaszeniu słychać. Z resztą ten pseudo hamulec do synchronizowania obrotów przyspiesza wyrabianie się wielowypustu.

No 1300ha to już kawałeczek pola jest ;) No ursusy są twarde a w nowych ciągnikach ta elektronika może napsuć krwi. Według mnie taki zetor 12145 jest bardzo ekonomiczny bo zrobi dużo a spalanie nie jest duże, oczywiście kosztem komfortu pracy, bo z zachodnimi nie ma co porównywać.

Wzmacniacz dobra sprawa, ale i bez niego można robić. Po mojemu to w tych ciągnikach brakuje synchronizowanej skrzyni biegów i to troszke boli.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v