Skocz do zawartości

Zetor 9540 & 7245


diesel38a

Rekomendowane komentarze

Kolego mam pytania -dużo roboty z wyjęciem pompy wtryskowej .Jak to wszystko jest poskładane ? Z tego co widziałem w katalogu to koło rozrządu siedzi na wałku pompy . Po zdjęciu pompy nie przestawi się rozrząd ,bo koło straci podparcie ? Na wałku pompy jest jakiś klin ,który zgrywa się z kołem rzorządu ?

 

Roboty niby nie jest dużo tylko jest ciężki dostep do tej 3 nakrętki od strony bloku.

Pompa jest na klinie i jest zabezpieczona nakrętką ,która jest widoczna po odkręceniu tej zaślepki plastikowej tak jak pisał radek5314.

Gdy odwrócisz tą nakretke,nypel (są dwa gwinty) i zaczniesz wkręcać w koło od pompy ,pompa wyjdzie bez problemu (siedziała ciasno na klinie)  

Rozrząd nie powiniensie przestawić , zresztą zobaczymy jak sie złoży

Postaram sie zrobić jakieś zdj 

gdzie oddales popmpe do sprawdzenia? masz zamontowany wylacznik masy?

Pojechała do lublina, serwis zetora też tam wysyła

Chodzi Ci tak zwany hebel ? Posiada 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v