Awaria która miała miejsce trzy tygodnie temu.... na prostej drodze urwało korbowód i roztrzaskało tuleje. 8 lat temu był robiony remont silnika , W silnik dawane były wszystkie nowe części oprócz korbowodów , bo na korbowodach z c-330 był problem ze spasowaniem panewek, więc zostały oryginalne korbowody. Najprawdopodobniej przyczyną urwania korbowodu będzie albo zmęczenie materiału , albo obrócenie panewki. Ciągnik na dzień dzisiejszy ma 30mtg od remontu. Na zimnym silniku 5atm. po 7h orki 4,5-4atm.

Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się