Skocz do zawartości

C - 328 Urwany korbowód i potrzaskana tuleja



Awaria która miała miejsce trzy tygodnie temu.... na prostej drodze urwało korbowód i roztrzaskało tuleje. 8 lat temu był robiony remont silnika , W silnik dawane były wszystkie nowe części oprócz korbowodów , bo na korbowodach z c-330 był problem ze spasowaniem panewek, więc zostały oryginalne korbowody. Najprawdopodobniej przyczyną urwania korbowodu będzie albo zmęczenie materiału , albo obrócenie panewki. Ciągnik na dzień dzisiejszy ma 30mtg od remontu. Na zimnym silniku 5atm. po 7h orki 4,5-4atm.


Rekomendowane komentarze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v