Regeneracja mostu,wspornika JD2450
Zdjęcie po lewej to stan przed naprawą, konieczne było wytoczenie otworu na okrągło, dorobienie tulei pośredniej i wciśnięcie tulejki z nominalnym wymiarem.
Wszystko na oryginalnych częściach. W tym ciągniku sworznie w moście i wsporniku mają małą średnicę więc muszą być z odpowiedniego materiału i po prawidłowej obróbce (cieplnej/chemicznej) a w przypadku zamienników różnie z tym bywa.
Ciągnik pracuje z ładowaczem, co znacznie przyśpiesza zużycie tulejek i sworzni więc zastosowanie tych części było dodatkowo uzasadnione.

Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się