Skocz do zawartości

Lewarek skrzyni biegów w C-330



Zainspirowany zdjęciem od kolegi Janek147 :)


Rekomendowane komentarze

sceptycznie do tego się odnoszę, może gdybym się nim przejechał miałbym inne zdanie. Wszak do wszystkiego można się przyzwyczajić nawet do opłacanych przez nas Syryjczyków, którzy liczą tylko na socjal i nie praca im w głowie... A wracając do tematu to obawiam się, że będzie się gięła a ostatecznie nawet grozi urwaniem obym się mylił... Pozdrawiam

sceptycznie do tego się odnoszę, może gdybym się nim przejechał miałbym inne zdanie. Wszak do wszystkiego można się przyzwyczajić nawet do opłacanych przez nas Syryjczyków, którzy liczą tylko na socjal i nie praca im w głowie... A wracając do tematu to obawiam się, że będzie się gięła a ostatecznie nawet grozi urwaniem obym się mylił... Pozdrawiam

Jak zmieniłem ten lewarek (początek sierpnia)  to tata też mówił że to nie wygodne będzie, ze jest to bezsensu, ale pojeździł i ostatnio zapytałem czy mam kupować nowy i założyć  tak jak było, bez zastanowienia odpowiedział że nie. Fakt na początku troszkę się myliło i nieraz złapałem się na tym ze sięgałem po lewarek między nogami ale teraz jest wyśmienicie . co do urwania ? hm wszystko zależy od jakości materiału i wykonania.

Nikt nie mowi ze ma byc zle tylko jakos mi sie wydaje ze strasznie dlugie ruchy trzeba wykonac ta dzwignia
Ja sie przyzwyczailem do orginalu i mi w niczym nie przeszkadza
A co do zmiany biegow to mam 3 ciagniki i w kazdym inaczej sie zmienia
Jak dla mnie to nie przeszkadza jazda anglikiem czy europejczykiem i gdzie jest dzwignia biegow

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v