Skocz do zawartości

Fortschritt E 516 B



i po żniwach 2015 ;) i jak się może uda to były jego ostatnie żniwa...

Co widzimy na zdjęciu Fortschritt E 516 B?

Kombajn Fortschritt E 516 B podczas prac żniwnych na polu. Maszyna charakteryzuje się solidną konstrukcją, popularną wśród rolników w Europie Wschodniej, i jest wyposażona w heder z motowidłami, typowy dla koszenia zbóż. Jednostka napędowa kombajnu to silnik diesla generujący około 220 KM, co pozwala na efektywne omłoty nawet w trudnych warunkach. System omłotu opiera się na konwencjonalnym rozwiązaniu, które zapewnia wysoką jakość ziarna. Zbiornik zbożowy o pojemności 6 000 litrów umożliwia długie godziny pracy bez konieczności cięstego wyładunku. Charakterystyczne, czerwono-limonkowe malowanie oraz prosta kabina operatorska wpływają na łatwość obsługi i konserwacji. Kombajn pracuje na polu zbożowym o zmierzchu, wykorzystując pełnię swojej mocy w wymagających warunkach żniwnych.


Rekomendowane komentarze

@rolnik2517, jesli masz na oku dobry kombajn z pewnego źródła to polecam... awaryjność w porównaniu do bizona to 1do 10 ;)  i polecam te kombajny ,ale juz na mniejsze areały ;) aby dostać się do jakiegoś łożyska nie trzeba rozbierać pół kombajnu ;)

 

@razer, E517 to jest to samo , tylko  z tą różnicą że ma dłuższe sita i ma dwa sita żaluzjowe a nie jedno i perforowane jak w 516, bo djesli chodzi o herery to i do 516 można 7 doczepić... ;) boję się ładować w niego 10 tyś, bo rozmawiałem z własicielem 516 i 517 to z doświadczenia mi powiedział , że silników w tych kombajnach się nie remontuje, jesli chodzi  o szlif wału... mówił że wszystkiego prubował ładował pieniądze a i tak po jednym dniu silnik stawał dopiero problem rozwiązał zakup drugiego silnika... a taki silnik ok 8-9 tyś... a jak właduje w niego +/- 20 tys i po roku dwóch silnik stanie??.choć silnik jest zdrowy...

jak tyle trzeba wlozyc i takie awarie to o czym tu mowa ze podniósł wysoko poprzeczkę? chyba w awaryjności

 

a no podniusł poprzeczkę... i to nie tylko w awariach, bo jako kombajn to nie psuły się nie stworzone rzeczy , gdzie trzeba było rozbierać pół kombajnu... jak to ma miejsce w Bizonach... ;) konstrukcja kombaju jest bardzo przemyslana, a nie nawalone wszystkiego na kupie,

Ale badzie chodziło mi o rozwiązania konstrukcyjne popawiające pracę... i np. kopiowanie hederu.... no mistrzostwo świata dla mnie, proste i nie zawodne... bo proste mechaniczne... kopiowanie hederu w 3 płaszczynach, góra dół, na boki i jeszcze można bagnety położyć na ziemi...  nie spotkałem się z takim rozwiązaniem nawet w nowych kombajnach nie widziałem... ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v