Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Bizon Z056?

Kombajn Bizon Z056 w trakcie prac żniwnych ukazuje charakterystyczne elementy konstrukcyjne systemu napędu. Zauważalna część mechanizmu, jak na przykład koła pasowe, jest kluczowa dla przekazywania napędu w tej maszynie. Kombajn Bizon Z056 dysponuje silnikiem SW680 o mocy 100 KM, co jest wystarczające do efektywnego napędzania bębna młócącego i innych systemów roboczych. Maszyna jest wyposażona w heder z motowidłami, co wskazuje na zastosowanie do zbioru zbóż. Bizon Z056 charakteryzuje się bębnowym systemem omłotu, który zapewnia niezawodność i wysoką przepustowość. Zbiornik na ziarno o pojemności 3000 litrów umożliwia długotrwałe prace bez częstego postojów. Zdjęcie pokazuje kombajn w kontekście pola zbożowego, co podkreśla jego rolę w procesie żniw.

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

"standardowy" sposób załączania przy starszych typach szarpaczy, mi wzamian nie podoba się załączanie sieczkarni na silniku, tu przy wyłączeniu zespołu młócącego wyłącza się szarpacz a w tych nowych nie;/ dopiero jak zgaszę silnik, najgorzej jak załączana na dwa swożnie nie na elektromagnes gasić załączyć i uruchomić silnik juz z podpiętym szarpaczem, przejechanie z pola na pole jest bardzo uciążliwe bo albo trzeba rozłączać albo jechać z właczoną-ryczącą sieczkarnią. A tu tego problemu nie ma, gorszy problem jest tutaj wzamian z załączeniem sieczkarni po nie cięciu słomy, jeszcze jak jest dzielony to ok gorzej jak jest w całości (ja mam taki) jeden człowiek ma co robić...

Też mam ten typ sieczkarni , noże jeszcze fabryczne czerwone jak nowe :) Niestety nigdy jej jeszcze nie używałem , a z załączaniem rzeczywiście jest sporo roboty , założyć pasek , odchylić sieczkarnie , odchylić "ogon" ...

 

   Jedyne co mnie wkurza to szeroki pokos słomy po kombajnach które mają sieczkarnię a zostawiają słomę , u siebie założyłem blachy zwężające pokos ale zbieramy dużo słomy po ludziach i po niektórych kombajnach strasznie rozścielony szeroko pokos ...

W nh od sieczkarni jest siłownik gazowy jak w klapie samochodu tylko dużo grubszy i trzeba sporo siły włozyć zeby sieczkarnie opuścić a podnieśc to praktycznie sama jedzie tylko lekko pociągnać. A dziwny bo dużo lepsze jest przekazanie siły bezpośrednio z silnika niż pośrednio przez inne mechanizmy na któe jest przenoszona dodatowa siła.

Łee to w sampku lepiej mam. sieczkarnia z 'dawnych czasów" 96rok a załączanie trwa 1 min i to na spokojnie jedna osoba. Żadnych śrub nie kręce tylko nakładam pasek sieczkarnia w górę (idzie lekko bo duża nie jest a do tego ma 2 siłowniki gazowe) pasek się wtedy napina sieczkarnia zapina się na 2 spinki coś jak w przyczepie opuszczam osłonę do rozrzutu słomy i jadę :)


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v