Skocz do zawartości

D-47

Dobra bez ściemy po 7 dniach dość mocnego zapieprzania przyczepa wygląda tak ... co prawda nie jest to co bym chciał ale niestety nie ma już czasu. Co zrobiłem odboje od Hl-ki, pozamykałem blachą to co widać ... ramy nie zamykałem bo według mnie nie ma to sensu, ta rama i tak nie wytrzyma więcej jak 7 ton, została wymieniona przednia oś ponieważ stara była krzywa na czopie, zakupiłem dwie nowe opony jutro jadę po 2 następne i pozostało tylko czekać na burty i rynnę pod lampy




12 komentarzy

Rekomendowane komentarze

opony kupiłem od kumpla wszystkie 4 nowe , opony przywiezione z wojska prawdopodobnie od kuchni polowej , opony anie nie popękane a bieżnika 100% za szt.200zł dałem ale to cena po znajomości jak wiadomo do tego jeszcze fartuch i dętka oczywiście opony były na powietrzu ...

Za 150zł masz używkę bezdętkową "tirowską", która dużo więcej wytrzyma. Jedynie koszt zakupu nowych felg jest relatywnie wysoki. 

nie no 7t to ona wytrzyma bez problemu tylko trzeba uważać przy kiprowaniu żeby przyczepa stała równo bo rama lubi się troche wyginać no i oczywiście równo nakładac na przyczepe.

 

a i do czego służą te odboje??? rozumiem że są to te pionowe kształtowniki z tyłu? 

mi powiedzieli+ - za opony dojechane od tira z felgami 450 zł ... gdybym miał kupować te oryginały za 500 zł tak jak kosztują pewnie bym się zastanawiał nad tymi od tira

rynna bd zamontowana tak wysoko jak pozwoli na to zaczep :) a ten profil taki długi bo sam do końca nie wiedziałem jak to bd zrobione

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×