Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu McCormick?

Na plenerowej wystawie dumnie prezentuje się prawdziwy koń pociągowy – McCormick XTX. Ten model, produkowany w latach 2006-2013, do dziś jest synonimem solidności i mocy w rolniczym świecie. Pod maską czerwonego giganta drzemie pancerne serce – sześciocylindrowy silnik FPT (ok. 6.7 litra), generujący nominalnie ponad 180 koni mechanicznych, a dzięki Power Management przekraczający 200 KM. Taka siła to gwarancja bezproblemowej pracy z najcięższymi narzędziami, od pługa po potężny agregat. Maszyna stoi na masywnych, balonowych oponach, zapewniających doskonałą trakcję. Jedna z nich, sprytnie uniesiona na ramie, eksponuje robustne podwozie i rozkład masy – to sprzęt do konkretnej roboty, gotowy na ciężki przedni TUZ. Dziś za zadbany egzemplarz XTX, w zależności od rocznika i wyposażenia, trzeba wyłożyć od 120 do 180 tysięcy złotych. To potwierdza, że ten McCormick trzyma cenę i jest łakomym kąskiem dla szukających sprawdzonego, niezawodnego sprzętu.


Rekomendowane komentarze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v