Skocz do zawartości

Claas Axion 950


Dziedzio92

Na postoju przed wjazdem do słodowni. Udało się bez kolejek


Rekomendowane komentarze

porównując do fendta 936 który miał 600 i 710  a claas 710 i 900 to czuć różnice w pracach. Fendta szlo szybciej zatopić a natomiast claas lepiej sobie radził, tam gdzie bym już fendtem siedział z jokerem hd to claasem spokojnie uprawiałem. Przy focusie ciężko ocenić jak fendtem nim nie sialem.

Odnośnik do komentarza

Vario w porownaniu do Cmatic wypada lepiej w ciezkiej pracy w przedziale predkosci 0-12km/h. W claasie przekladnia nie jest w stanie przekroczyc 10km/h z siewnikiem w srednich warunkach. Na trasach moc Jest bardziej odczuwalna w claasie.  Masa zestawu prawie 60 ton  gorki pokonywal z predkoscia 37-40km/h. Oba ciagniki sa komfortowe. Fendt ma najwieksza zalete  zawieszenie przednie wahaczowe (najlepsza amortyzacja to tylko wahaczowa) i kabina na poduszkach z amortyzacja poprzeczna. Claas amortyzacje ma srednia, ale siedzisko bardzo wygodne. Obsluga w oby jest dobra w claasie nawet latwiejsza bo menu w jez. Polskim a fendt ma ang. Ustawianie sekwencji i gps claasa przebija konkurencje swoja prostota.

Podsumowujac:

Kazda marka ma swoje wady i zalety. Nikt nie stworzyl idealnego ciagnika. Z roku na rok marki upodabniaja sie do siebie i oferuja to samo ale kazdy inaczej sie ceni. Kupisz Dacia czy Mercedesa  to i tak to samo  tylko jeden mniej cie oskubie a drugi wiecej z kasy.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v