Skocz do zawartości

Przedni TUZ NH T6050



New Holland T6050 z Tuzem


Rekomendowane komentarze

szczerze , to szału nie robi, przeglądałem tuzy jak szukałem do 1224 i takie też się przewijały po necie ale jakoś do mnie nie przemawiały... najbardzie podoba mi się ( bo kupiłem ) tuza z Matal-plastu za 4600zł z amortyzacja bez amortyzacji 4000...

Ten wygląda na takiego , w którym jest duzo słabych ogniw które mogą puscic w trakcie pracy lub podczas ekstremalnych warunków...

Przede wszystkim podnośnik jest zaprojektowany na 2T  anie nie na 3T czy 4T z Metal... kosztuje 4000 netto bez przewodów i adaptacji 2T a pokzują zdjęcia 4T Metal...i mówicie ze masywne itd

Ciekawi mnie jak wyglada 2T

 Zdjęcie nie oddaje masywności podnośnika bo blacha jest własnie 20 mm a ramiona 25 mm ze stali 18G2A a nie St3 a to jest róznica  

W Metal za 4000 netto jest rama uniwersalna tzn mocowana tylko na front ciągnika - zobaczcie niektóre foto w necie co z tego ze jest podnośnika masywny jak mocowany na 4 śruby i to na górze korpusu przecież to nie ma sensu   Ten podnośnik jest zaczepiony z boku jak i z frontu ciągnika poza tym mogę go odpiąć od ciągnika i przyczepić na 2 ciągnik (mogłem wziąć rozwiązanie inne w tej cenie ale wolałem mieć podnośnik mobilny a nie zespolony z ramą)

 

I na koniec pyt do czego używacie podnośnik 4T ?

Masz racje, to jest chore żeby zaczepić większą maszynę z przodu aniżeli z tyłu. Co do jakości blach to jest tak że faktycznie wie tylko osoba która obsługuje urządzenia do cięcia stali... oby faktycznie była taka jakość jaką tu przedstawiłeś. Ja przy swoim mam problem, nie wiem zespolić oba ramiona, tak aby były rozbieralne. No nić następna noc będzie nieprzespana.  

Ja miałem już do ciebie dzwonić za tuzem ale wygląd nie zbyt estetycznych spawów odepchnoł mnie od niego. Masz racje Metal-past chce 4000tys. netto za gołego tuza plus adaptacja plus przewody i VAT wychodzi dużo więcej jego tez nie wziołem. Ale ja się kierowalem tym aby ten tuz popracował parenaście lat a twój nie wygląda na bardzo wytrzymałego co nie świadczy o tym że nie jest.

Ciekawe stwierdzenie spawy nie musza byc estetyczne tylko wtopione Pozatym w tym tuzie jakby Pan nie pospawal niektorych elementow to by sie nie urwaly poniewaz zrobione sa na "zamkach"
Prosze spojrzecz na gorna belke ktora jest obciazona z raci silownikow tam wchodzi ona w okno wyciete w korpusie bocznym a nie jest spawana do czola korpusu podobnie jest z uszami silownika nie sa spawane do czola belki tylko za za nia zaczepione i dopiero spawane
Ramiona dolne podobna sytuacja pret tak to jest pret nie rura o sred icy 55 mm przechodzi przez wszystkie uszy a nie jest wspawany miedzy nimi. Gdyby ten pod nosnik zaczepil na ramie ciagnika co ma szerokosc 500 mm a nie 650 mm jak w tym lrzypadku ten tuz calkiem inaczej by wygadal porownajcie sobie na miarce ramie tylne ma 330 mm dlugosci i i 125 mm szerokosci kazdy ktoo przyjezdzal nie wierzyl ze jest tak masywny zapraszam do obejrzenia jak mtos jest z ok Lublina
A jak ktos chc miec ladne spawy to zachecam do kupna Saute.... Mx czy Zuidber.. Tam maja tskie same ceny jak ja zaplacilem ale w euro i zapewniam ze znam 2 os ktore tez uszkodzily tuza to poprostu zalezy od czlowieka jak go uzytkuje tak samko jak z autem
Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v