Skocz do zawartości

Informacje o zdjęciu Czarna Białostocka 8T

Zrobione z SAMSUNG GT-I9505

  • 4,2 mm
  • 1/157
  • f f/2.2
  • ISO 50
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

17 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Skrzynia 30km/h, niestety bez klimy, a tak sprzęgło raz wymieniane po 3 tys. mtg i teraz problemy z tylnym podnośnikiem... serwis zetora w Kaliszu rozkłada ręce.. 3 razy rozbierali i nie mogą dojść co jest zepsute..

to trochę inaczej niż u mnie , my mamay klimę i to jest ogrooomna zaleta tego ciągnika , 40 km/h , a też 3 tyś własnie skończył . A co dokłądnie z podnośnikiem ? U nas sprzęgło się trzyma , chociaz łapie tak pod koniec i trzeba będzie raczej o zrobić , oprócz tego to trzeba zmienić simering na pompie paliwa , bo cieknie , wywalić jedną blache od biegów , by lżej chodziły , w zesżłym roku robiliśmy uszczelniacze na tulejach , bo jedna sie rozwaliła - wada fabryczna , czyli wykonac te naprawy , a tak to z ciągnika jesteśmy bardzo zadowoleni , pracuje jako główny , dołożyliśmy rozdzielacz dwusekcyjny , do pełni komfortu brakuje lepszego fotela . Dziwne ,że mój ten rocznik co Twój , z lipca i również przy mocniejszym myciu farba schodziła z obręczy , ale podamlowane i an razie się trzyma .

Teraz na tym nowym sprzęgle 1000 mtg zrobilem i juz jest na wykończeniu... a co do podnosnika to zaczą sam gwaltownie opuszczać podczas jazdy czy postoju... i nie można było podnieść maszyny np. o 15 w górę tylko na maxa podnosił i z opuszczaniem tak samo.. w serwisie zetora 3 razy rozbierali i nie zrobili jak się należy... tylko teraz znowu podnosi w górę normalnie a w dół żeby agregat talerzowy opuścił potrzebuje około 1,5 min... a poza tym przez ten czas sprawował się bardzo dobrze.

wiesz ja chyba z dwa lata temu na jesień miałem to samo , cos mu odbiło i zaczął wariowac w ten sposób co u Ciebie , to od razu telefon do serwisu i oni mówią ,że pewnie siłownik , czyli trzeba całe uszczelnienie siłownika zrobic , bo pewnie puszcza , ale później mówi żeby sprawdzić , czy taka wajcha z prawej strony na dole tam jest napisane PMD czy jakos tak nie jest luźna (to jest chyba ilość przepływu oleju ) a wczesniej jeszcze w ogóle nie było ciśnienia na jednej złączce , rozebraliśy podłogę i wyszło na to ,że zatkał się jeden wąż - czy tam rurka , która przepływa olej i poluzowała się jedna z trzech śrubek tej wajchy - każda śrubka jedno z trzech położeń . Po dokręceniu śrubki i wymianie tej rurki /wężyka wszystko wróciło do normy .

w serwisie 3 razy rozbierali i nawet pompe wymieniali i nic nie pomoglo z tymi wajchami tez kombinowali.. plus taki ze nic nie zaplacilem za to w serwisie.

@Bryndziak  można wiedzieć skąd jesteś?, może kogoś bym miał , w dobrych układacg z Kaliszem żyjecie , my o nich mamy strasznie złe zdanie , nawet oleju na magazynie nie maja , dwa razy tak się zdarzyło , ostatnio się coś popsuło z nimi , kiedyś było w porządku . Napisał bym o nich coś więcej , ale chcę przed północą iśc spać . ^^

od Kalisza 25 km mieszkam okolice Błaszek. Z nimi za dużo nie mam wspólnego bo jak cos to wSieradzu ma skladnicy zamawialem części bo tańsze.

wtedy jak robili mi ten podnosnik to byl ten główny szef "czech" bodajrze i mowil, że jakieś 10 czy 15 elementów trzwba by wymienić, ale mają tylko 2 czy 3 i za reszta musiałbym czekać z miesiąc czasu i powiedział, że nie wiadomo czy w ogóle będą te części bo ten model podnosnikow juz 10 lat nie jest produkowany.. to były slowa tego "czecha"

pewnie Pan Pavel Lajza wiem,że w okolicach Kalisza jest jeszcze jeden z taką maską i zetorowskim ładowaczem , tylko nie wiem jaki , kiedys go wyprzedzaliśmy .

Jak części to mogę Ci polecic faceta na wrocławskiej 203 w Kaliszu , orginalne części , wszystko dostepne i atrakcyjne ceny .

Trzeba się było zapytać co mają , jak jedziemy 150 km po olej i filtr oleju a  w głownej siedzbie na magazynie stan 0 i szeroki uśmiech jednego z Panów - dwa razy , zaparkować nie ma gdzie , bo wszędzie piękne białe octy firmowe stoją , od klamki ledwo ręka sie odkleja , to co dopiero mowić o zaopatrzeniu , co oni mają nawet kloszy świateł pozycyjnych nie było , nie wspominając o osłonach kalamitek , o oleju się nie wypowiadam .

 

Podnosnik to jedna z wazniejszych części ciagnika , jeśli tak to można określić , a oni mówią,że dwie części , a nie wiedzą czy mają inne . Kupilismy ciagniki w Polsce od normalnego dealera to ja nie rozumiem jak może być problem z częściami .

W Zetorze raczej części nie kupuję jedynie olej a po części tak jak mówisz najpierw na Wrocławską jadę ewentualnie niedaleko po przeciwnej stronie też jest sklep z częściami do zetora.

 

Jak Proxime chcieliśmy kupić to powiedzieli nam bodajże 10 tys. drożej jak w Sieradzu na składnicy.. to czekaliśmy aż dystrybutor z Kalisz prześle ciągnik do Sieradza i dopiero wtedy kupiliśmy..

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.