Skocz do zawartości


Zetor 2lata jak kupiony :D sprawuję się bdb spalanie nie jest duże lecz jest mały problem ponieważ jest to Duńczyk nie ma pneumatyki jest aby sprężarka do pompowania kół podpowie ktoś co jest potrzebne do skompletowania pneumatyki ? fotkami jak jest to podłączone nie po gardze :P


Rekomendowane komentarze

W moim angliku instalacja kończy się na butli (mam pneumatyczne włączanie 5 minotówki) więc potrzebował bym tylko zaworu sterującego i wyjścia.Oryginalnie było tak że z wyrównywacza wychodził tłoczek i popychał cięgno zaworu sterującego.Ja mam zawór od 30 ( od 60 jest bardzo podobny do oryginału) tylko nie wiem jak go sensownie zamontować i nim sterować rozważam opcje poprowadzić prosto od pedału linkę w pancerzu ale nie wiem jak to będzie chodzić.Myślałem też o innym rozwiązaniu wykorzystując elektrozawór taki jak jest właśnie od sprzęgła, on właśnie działa tak że może pompować cały czas a po włączeni go odcina dopływ z sprężarki a wypuszcza powietrze z przewodu.Podłączyć go do stopu i teoretycznie powinno działać.Może ktoś już robił to z elektrozaworem? 

Nie wiem jak jest u ciebie ale u mnie jest tak : od butli idzie przewód na zawór hamulca pneumatycznego oto i on http://www.truck-tychy.pl/p29857-glowny-zawor-hamulca-zetor-c-360.html     zawór ten sterowany jest wyrównywaczem ciśnienia  połączonym z hamulcami ciągnika to ten; http://www.sklep.mizar.com.pl/wyrownywacz-cisnienia-hamulcow-zetor-70116830-p-12632.html   od zaworu hamulcowego z pierwszego linku jest wyjscie do podłączenia przyczepy to chyba na tyle dokładnie mozesz to sprawdzić w katalogu ;)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v