Skocz do zawartości

NH T5060 Gaz



Tak sobie założyłem butle gazu 60 l




Rekomendowane komentarze

Rolnik1973 jak czytam twoje wypowiedzi to śmiać mi się chce z tego co widzę to Ty jescze 100lat za murzynami porządny sprzęt chodzi nie tylko na rope .... W samochodach ciężarowych taki patent jest stosowany od dawna i jakoś nic się nie dzieje, montując taką instalacje można powiedzieć że nic paliwa się nie zmarnuje bo mieszanka on+lpg spala się do końca. Każdy silnik ale to każdy (ba nawet każda część w ciągniku jest zawsze zaprojektowana na większą wytrzymałość niż obciążenie jakie przenosi) jest projektowany na większą moc niż ma on mieć docelowo tzn z pewnym zapasem więc nic tutaj nie siądzie. kto każe zapinać 5 skibę i żyłować ciągnik ? Jeżeli ty byś tak zrobił to pozostaje tylko współczuć ciągnikowi. Silnik diesla z gazem ma bardziej mięką pracę oraz niższą temperaturę spalin co raczej ma pozytywny wpływ na silnik. Fujitsu dobrze gadasz, ale co zrobisz jak mamy taki zacofany naród ?

@Ursus-23 - popieram jak najbardziej. A kwestia unowocześnienia, wynalazku się sprawdza i o to tu chodzi. Jeżeli eksploatacja ciągnika będzie przebiegała zgodnie z normami serwisowania to nic się nie rozleci. W nagannych warunkach eksploatacji które mógłby stworzyć Rolnik1973 żadnej roli nie gra, czy to on+lpg czy tylko on.

 

 

@Rolnik1973 niezły komik z Ciebie. Prawdziwym okaleczeniem nie jest ciągnik oraz przedstawiona instalacja gazowa lecz twoja obecność na tym portalu. Liczę na więcej od Ciebie, bo mimo iż jesteś zacofany to chociaż potrafisz rozbawić. Pozdrawiam i liczę na więcej!

kilka miesięcy temu był artykuł w RPT gdzie gość do proximy założył. W tygodniku rolniczym opisany był ursus chyba 90 kon z oznaczeniem H i porównanie w pracach tylko na on i on+gaz to im cięższa robota tym więcej się oszczędzi.

http://www.apra.pl/r...hp?content=1825

 

Generalnie jest tak w silniku diesla to co podane jest do cylindra spala się około w 70% natomiast jak dodamy gaz to efektywność spalania wzrasta do 98-99% i dzięki temu mamy wzrost mocy. Spaliny mają mniejszą temp. i silnik jest cichszy.

http://www.youtube.com/watch?v=1WlaeS7xn_Q

 

Też z chęcią zamontowałbym do swojej frotki gaz ale stacja za daleko :P Na AF jest już jeden użytkownik co ma zetora z lpg, niestety nicku nie pamiętam.

Tutaj znalazłem http://www.agrofoto....625-zetor-7211/ ale nie o niego akurat mi chodziło.

FB https://www.facebook.com/traktorLPG i są tam zdjęcia zrobionego artykułu

Co do wokąnczenia układu tłokowo- korbowego to bujda, z tego co zauważyłem to temperatura silnika spadła, nie nagrzewa się tak szybko jak na samym ON.

Dlatego założyłem bo miałem taka zachciankę, po prostu spodobało mi się i założyłem. Ciągnik jest jako pomocniczy, transport, tur, opryski.

Co mnie zdziwiło to bardzo duży wzrost dynamiki silnika, teraz jak gaz się skończy to jadę jak 385, ja mu gaz a on toczy się i myśli czy się zbierać.

W NH jestem mega zadowolony i polecam.

 Nie miałem żadnych problemów. 

Najbardziej podoba mi sie że nie przegrzewa mi się  z przyczepę 12T a jak bywało przed tem  bez gazu.

Ciągnik ma  teraz 3 tyś h na gazie ponad 2 tyś h nawet zaworów jeszcze nie regulowałem.

NH ma silnik EKO z innym  wałkiem rozrządu , jest mułowisty, a  z gazem to jakby drugie turbo mu dołożyło się.

Założyłem w tamtym roku  też do Case MX 150 i tu jestem średnio zadowolony, owszem jest silniejszy, ale nie ma tego mocnego efektu co NH.

 

Edytowane przez tomek73

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v