Gość Opublikowano 3 Maja 2014 Taka sama bestia jak moja. Duży masz przebieg mnie wczoraj stuknęło 350tyś km, autko dobre ale na dłuższe trasy juz meczące więc szukam cos większego patrzę nad Lt 46 ale nie wiem jaki silnik, jeszcze. Odnośnik do komentarza
PROXIMAMICHAL 34 Opublikowano 3 Maja 2014 silnik w lt-u -jest tylko jeden słuszny wybór 2.5 po załadowaniu robi sie z niego taki sam osiołek jak lublin - mało mocy ,lepszy taki osiołek jak porażka silnik 2,8 Odnośnik do komentarza
mario666 1389 Opublikowano 3 Maja 2014 a ja znam pare lt z silnikami 2,8tdi i przebiegami ponat 600 tys i jeszcze jakoś jadą Odnośnik do komentarza
pawel1188 3 Opublikowano 3 Maja 2014 Ja osobiście radziłbym silnik w lt o pojemności 2.5. Znam gościa który ma takiego i na liczniku jest już około 900 tyś i dopiero niedawno 1 raz było robione sprzęgło i nadal daje radę Odnośnik do komentarza
Misiaul 17 Opublikowano 3 Maja 2014 Ja też mam Lublina tylko 2 i białego, kładzie się 3 tony i idziei jak szatan Też izoterma tylko ja spojlera nie mam i tak troche kiczowato wygląda. Odnośnik do komentarza
mario666 1389 Opublikowano 3 Maja 2014 Co do 900 tys to da rade Nawet gość mi mówił że milion dwiescie zrobił ale osobixcie nie widziałem Ale co do sprzęgła to nie bardzo Bo dwumas sie posypie po 300 -400 tys A tarcza i docisk ? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 4 Maja 2014 Chciałbym aby to był lt koniecznie 46 bo ma pełna ramę właśnie silnik 2,5 pancerny 5 cylindrów ale 109km szału nie ma choć na 2-3 t wystarczył by mi nie wiem jak te mwm ale podobno te 130km chodzą dobrze ta firma robiła silniki do renówek i fendów chyba. Nie chcę auta na common railu, renault mascott ale tylko jak juz 3,0 nissana sofin w każdej postaci odpada. Właśnie dziś te silniki są porażką dziś nic już nie ma dobrego. Na andorię nie narzekam kupiłem go jak miał 30tyś przez ten liczny przebieg zawiódł mnie dwa razy i te dwa razy problemy z pompką zasilającą raz tak dowaliła ropy do oleju że samozapłon się zrobił. Części śmiesznie tanie dostępne wszystko sobie sam robiłem, blacha twarda nie to co sprinter. Ogólnie nie zmieniałbym ale na niego mieści mi się 7 wózków a mnie już pasuje z 11-12, no większe, trochę żeby lepiej sie jechało. Odnośnik do komentarza
mario666 1389 Opublikowano 4 Maja 2014 co do ramy w lt czy sprinterze to to jest a'la rama Bo pokrzywić łatwo zwłaszcza maxy w kontenerze czy skrzyni Mnie sie dawniej iveco za bardzo nie podobały ale od pewnego czasu zwłaszcza z silnikiem 3,0 i 150 komi wypadają nieżle Do tego rama tam jest prawdziwa A wersje 50 czy 65c są już do ładowania Silnik z paleniem ok 11 litrów i prędkość (wyciągnołem 175km/h) A więcej sie troche bałem (wersia max blaszak ) Co do lt to kupisz bez problemu nawet 2006 i to o wiele lepsze niż sprinter cdi Chociaż sprintery z 2000- 2006 ładniejszą miały deske rozdzielczą Ale coś za coś Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się