Gość konteno Opublikowano 10 Kwietnia 2014 trochę pokrętnie , ale za to działa Odnośnik do komentarza
mariusz(ZDUN) 331 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 po co zawór odcinający chłodnicę? Odnośnik do komentarza
ukaszKocur 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 po to że jak włączam grzałkę w zimie do ogrzania silnika to grzeje tylko chłodnice bo jest termostat, a tak to zamykam chłodnice i grzeje cały silnik tylko do odpalenia, super się sprawuje Odnośnik do komentarza
Gość konteno Opublikowano 11 Kwietnia 2014 to trzeba grzałkę płynu wpiąć równolegle do układu nagrzewnicy w kabinie jak pracuje w małym obiegu , nagrzejesz silnik i płyn w obiegu nagrzewnicy kabiny przy czym chłodnica pozostaje zimna i to raczej bez dokładania dodatkowych zaworów Odnośnik do komentarza
ukaszKocur 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 mi chodziło tylko o to żeby sam silnik zagrzać, szybciej jest, bo nagrzewnice też zamykam podczas grzania grzałką Po co grzać wszystko jak już zapali to sam się zagrzeje resztę na obrotach Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się