Skocz do zawartości

Challenger MT765D



nówka sztuka... dopiero 12 mtg, jak byłem ja oglądać... ;)


Rekomendowane komentarze

ciekawe jak jest tu rozwiązany układ kierowniczy , wiem że jest jakoś przyhamowywana jedna strona ale chodzi mi o to jak to jest hamowane na zakrętach przy większych prędkościach bo kręcą się obie gąsienice ale jedna od drugiej wolniej i nie jest chyba przyhamowywana do całkowitego zatrzymania, jak to jest konstrukcyjnie rozwiązane ? Hydrauliczny napęd każdej z gąsienic osobno?

ciekawe jak jest tu rozwiązany układ kierowniczy , wiem że jest jakoś przyhamowywana jedna strona ale chodzi mi o to jak to jest hamowane na zakrętach przy większych prędkościach bo kręcą się obie gąsienice ale jedna od drugiej wolniej i nie jest chyba przyhamowywana do całkowitego zatrzymania, jak to jest konstrukcyjnie rozwiązane ? Hydrauliczny napęd każdej z gąsienic osobno?

 

 

To się nazywa sprzęgła boczne. Konstrukcyjnie to nadal tak jak w DT, żadnego układu hydrostatycznego. Tylko sterowanie inaczej bo w DT były dźwignie a tu jest orbitrol który steruje sprzęgłami.

co do maszynki to maszynka fajna mocna dlugowieczna i wgl. A co do trakcji to do kitu. Zrywa pole na uwrociach. Lepsze rozwiazanie ma quadtrac w case. Osobiscie wolal bym Case. Wieksza sila uciagu. Naszczescie takiego dylematu z wyborem nie bede mial hehehe

Rozmawiałem z kierowcami któży jezdzili zarówno casem jak JD na gąsienicach stwierdzili jedno. Case ma zdecydowanie mniejszy uciąg i nie ma tyle mocy co mogą uzyskać z JD.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v