Szu15000 233 Opublikowano 16 Marca 2014 ładuj tak ładuj, a na opony nie zarobisz Odnośnik do komentarza
kaczmarek28 7 Opublikowano 16 Marca 2014 to było wożone jakieś 500m i nie chciało mi się co chwile pomiędzy ciągnikami przeskakiwać to więcej ładowałem. tak zmieniana była lewa pochwa wraz z hamulcami Odnośnik do komentarza
kaczmarek28 7 Opublikowano 16 Marca 2014 u mnie lewa bo pękły śruby trzymające pochwę ze zwojnicą i przy okazji uszkodziła bęben taśmę i pół oś się wygięła tylko teraz żałuje że nie poskręcałem wszystkiego na klej może jak bd troche czasu się złoży jeszcze raz Odnośnik do komentarza
Piotruniu25 3594 Opublikowano 16 Marca 2014 Jeśli masz wszystko mocno przykręcone to nie powinny śruby pościć ja u siebie założyłem rurę na klucz i wtedy dobrze można poodciągać bo samy kluczem to słabo,i od czasu do czasu trzeba oglądać czy te bolce nie wysuwają się z dziur. Odnośnik do komentarza
kaczmarek28 7 Opublikowano 16 Marca 2014 ja zwoinice mam przykręcone na śruby 14 albo 16 nie pamiętam już. ale nie powinny się odkręcić bardziej martwią mnie szpilki wkęcane w skrzynie co pochwę trzymają Odnośnik do komentarza
Piotruniu25 3594 Opublikowano 16 Marca 2014 Te śruby to już musisz doglądać abyś powtórki z rozrywki nie miał. Lepiej przyłap je na klej dla pewności. Odnośnik do komentarza
kaczmarek28 7 Opublikowano 16 Marca 2014 póki co to nie mam czasu może dopiero w przyszłą zimę coś zrobię Najpierw muszę elektrykę w nim ogarnąć. Wiesz może w którym miejscu mogą się Zwary robić? bo np włączę migacz bez świateł mijania to miga z przodu ok a z tyłu miga stop przy włączonych światłach nie miga wcale ? Odnośnik do komentarza
Piotruniu25 3594 Opublikowano 17 Marca 2014 A patrzałeś bezpieczniki?U siebie maiłem podobnie jak z tyłu lampy odwrotnie podłączyłem,stop działa razem z kierunkowskazem z przodu a kierunek po naciśnięciu stop-u. Jak by ci kiedyś w przyszłości przyszło zmieniać instalację elektryczną to zmień od 360. Odnośnik do komentarza
kapi123 14 Opublikowano 17 Marca 2014 A jak sprawdzacie te śruby czy są luźnie to tylko te co łączą się z obudową zwolnicy? bo nigdy tego nie dokręcałem i zauważyłem że jedne koło podczas jazdy się kołysze a drugie bez problemu kręci się prosto . Odnośnik do komentarza
Piotruniu25 3594 Opublikowano 18 Marca 2014 Sprawdza się normalnie,klucz w rękę i wszystkie śruby przeglądasz.Jak się kołysze to bym zobaczył czy koło dokręcone jest a jeśli jest ok to bym do zwolnicy zajrzał. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się