Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Moim zdaniem są stabilne. Sprawiają wrażenie niestabilnych ze względu na wysokie umiejscowienie kabiny a sama kabina też do niskich nie należy, mogli by to trochę dopracować bo w sumie pod kabiną jest trochę niewykorzystanego miejsca. Ale szerokość ciągnika jest standardowa tak że raczej środek ciężkości przez kabine się wiele sie przesunął do góry, przynajmniej ja nie zauważyłem by był niestabilny a pola mam na niezłych zboczach (bez tura). Przy turze na plus jest rozmieszczenie masy, tył jest dobrze dociążony przez co przy większości prac nie trzeba przeciwwagi. Jego stabilność w turze oceniłbym na taką jak w innych ciągnikach o podobnej mocy.

U mnie w MTZ jest właśnie 5 biegów głównych + wsteczny, 2 zakresy i 2 stopnie reduktora. Działają wszystkie biegi, na najwolniejszym idzie jak żółw, a na piątce szosowej i szybkim stopniu reduktora idzie chyba ponad 40km/h. Muszę zmierzyć kiedyś prędkość z GPS. Nie wiem co to za skrzynia, ale ma tyle przełożeń, że zawsze coś się dobierze i gdyby nie uciążliwość pracy ruskiem, zapewne oralibyśmy nim do dziś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v