Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Nie obraź się ale cena powyżej 20k za eksperymenty (które prędzej czy później mogłyby się odbić czkawką dla kupującego) nie jest specjalnie zachęcająca ale prędzej czy później chcąc sprzedać po kosztach zejdziesz z ceną do takiego poziomu że za to co byś dołożyłbyś do możliwie dobrego zetora miałbyś tu nową kabinę z podłogą i 4x4 zrobione samodzielnie.

nie ma co płakać. tak szybko jej nie sprzeda. po za tym ona już była do sprzedania chyba.

 

cena 10 tyś w dół i można rozmawiać dalej o cenie. nie ma opcji żeby dał ktoś za c-360 tyle kasy. za 18 to musi już być rodzynek cały w org.

dla ciebie może on jest najlepszy i wart ceny. ale rynek znam i wiem co nie co. prawda jest taka, że ci którzy c-360 chcą to już je mają. sprzedają sie tylko ładne i tanie sztuki. każdy kto ma więcej kasy nie kupi 360 bo sam wiesz jak się tym robi.

A moim zdaniem wszystko ma swojego amatora , tylko trzeba być konsekwentnym i nie zrażać się ,że ktoś np. proponuje niską cenę czy zainteresowanie jest słabe ;) Non stop ją ogłaszaj i może "przyjdzie głupi co kupi" :)

 

Moim zdaniem "realna " cena za Twój ciągnik to te same pieniądze za które można kupić c-360 3P w bardzo dobrym stanie ( nie będę podawał konkretnie ) :)

 

Kiedyś mówiłeś Pawle coś o 4512 ? Zmiana planów ? (nawet na AF jest fajny 4512 za chyba 26 tys zł )

 

Do 3 skib polskich moim zdaniem dobry byłby Zetor 6211 , ale jeśli nie masz dużo do orki to może lepiej mniejszego 5211 ?

 

Ciągnika w takim "typie" Ci życzę : http://otomoto.pl/zetor-6211-7211-7711-6011-5211-A395740.html :D

Jeżeli widzieliście to co paweł wyżej pisał to on sam nie liczy na to że ją szybko sprzeda, fakt może cena jest wysoka, ale gdy kupisz 60 za np 13-15 tys z rozje***ym silnikiem, który padnie powiedzmy po roku, to też musisz się liczyć z dość sporym wydatkiem na jego remont, Piszecie że turbo to eksperyment - zostało ono założone przez mechanika, który wszystko sprawdził na swojej 60 i u niego spisuje się bez zarzutów, wiec nie wiem czego tu się bać, spalanie spadło, a osiągi się poprawiły :P . Z resztą co się tu wypowiadać jak widzę że sami specjaliści, każdy wie swoje i robi jak chce, daje cene taką jaką uważa za adekwatną i dla mnie nie mają tego typu komentarze sensu, a tylko się spam robi ...

Są "żydy", którzy własne to potrafią cenić, zaś cudzy sprzęt najlepiej z błotem zmieszać. Znawcę rynkowowego, który bd mi "krzyczał" 13 tyś to nawet do garażu nie wpuszczę...

Napisałem zdaje mi się wyraźnie, że nie liczę na to że od razu pójdzie, nie zależy mi aż tak na tym... Tak jak Paweł napisał "przyjdzie głupi i kupi" ;)

Czesiu skoro jesteś takim znawcą rynku to znajdź mi taką samą C-360 jak ja mam w takim samym stanie za 13tyś ;)

C360 to nie Zetor ale jakąś swoją wartość też ma... Moja jest odszykowana że no nawet nie mam słów w silniku zrobilismy wszystko od podstaw, teraz w mrozy pali leciutko i to na wyładowanych akumulatorach. Może wizualnie nie jest piękna ale ciągnik ma pracować!!! wiadomo wygląd pomaga przy sprzedazy itp i wgl się czuję w ładnym ciągniku ale kurpus u mnie jest nie malowany XX lat i jest to fajne ze nigdzie nie widać nawet kapki oleju :D Mi turbo wydaje się fajnym rozwiązaniem :D ale ciekawe jak jest z żywotnością,to też jest ważne. Jak dla mnie ten ciągnik jest warty ceny. Ja bym swojej 60-tki nie oddał poniżej 20k ;)


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v