Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • pablo14
  • 17 290

A ja mam pytanie czemu teraz MF uderzył w silniki SISU są dużo lepsze od Perkinsa no bo przecież mówisz Massey Ferguson myślisz Perkins , mówisz Perkins Myślisz Massey Ferguson no i po jaką holer...ę pchają tak małe silniki do tych ciągników bo ja ogólnie nie wyobrażam sobie abym kupił ciągnik 80-90 koni 3-cylindrowy jako główny koń pociągowy sory ale jakoś tego nie widzę , chociaż MF ma u mnie duży plus za wygląd nowych modeli są fajne a nie jak stare takie jakieś nijakie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • maseey
  • 76 409

ponieważ MF chce wydążyć za Fendem ale niestety to mu się się udaje , wygląd okej ale te ślinki 3 cylindrowe to przesada . Mogli chociaż do wyboru dać ślinik SISU lub PERKINSA , ja bym wybrał Perkinsa mało żerny na paliwo 4 cylindrowy i sporo tańszy , to jest tylko moje zdanie.... 5 leci !

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • korbi555
  • 69 1112

normy spalin ich trzymaja, zresztą mój 5445 tak wcale mało nie pali ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kamil5435
  • 304 1475

Moim zdaniem Perkins oszczędnością nie szczyci się wśród MF. MF nie chce "wydążyć" za Fendtem, one pochodzą z tego samego koncernu (AGCO) zauważ że one są bardzo podobne co do mocy Valtry. Ona również posiada serie z 3 cylindrami o podobnej mocy, Fendt również. Tak jak pisze Korbi555 ukierunkowała ich norma spalin... <_< Mam Perkinsa w 5435 ( identyczny jak 5445, różni się tyle że 45 jest podkręcony na mocy ) i daje mi to prawo do oceny, więc stwierdzam że jak wciśniesz powyżej 1850 obr/min to tak jak jest w katalogu, moc jest już maksymalna tylko spalanie większe ;) Preferuje bardziej silniki SISU, które nie należą do najoszczędniejszych ale są żwawsze od Perkinsa ;) Dużo zależy też od nogi

 

pozdrawiam ^^

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 746 7636

SISU nie są oszczędne? żeby z perkinsa wydobyć maksymalną moc musisz kręcić go na wysokie obroty przez co spalanie wzrasta, SISU nie trzeba żyłować żeby wydobyć z niego moc co sprawia że i spalanie jest niskie. jakoś nie zauważyłem żeby Valtra N123 była przesadnie paliwożerna.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 2013
  • 1 240

zgadzam się :) jak dajesz obroty to i zapotrzebowanie paliwa wzrasta...

 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.