Kamil5435 305 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Rzeczywiście fajnie się prezentuje tylko szkoda że 4 cyl 5 ! Odnośnik do komentarza
pablo14 17 Opublikowano 31 Stycznia 2014 A ja mam pytanie czemu teraz MF uderzył w silniki SISU są dużo lepsze od Perkinsa no bo przecież mówisz Massey Ferguson myślisz Perkins , mówisz Perkins Myślisz Massey Ferguson no i po jaką holer...ę pchają tak małe silniki do tych ciągników bo ja ogólnie nie wyobrażam sobie abym kupił ciągnik 80-90 koni 3-cylindrowy jako główny koń pociągowy sory ale jakoś tego nie widzę , chociaż MF ma u mnie duży plus za wygląd nowych modeli są fajne a nie jak stare takie jakieś nijakie Odnośnik do komentarza
maseey 79 Opublikowano 31 Stycznia 2014 ponieważ MF chce wydążyć za Fendem ale niestety to mu się się udaje , wygląd okej ale te ślinki 3 cylindrowe to przesada . Mogli chociaż do wyboru dać ślinik SISU lub PERKINSA , ja bym wybrał Perkinsa mało żerny na paliwo 4 cylindrowy i sporo tańszy , to jest tylko moje zdanie.... 5 leci ! Odnośnik do komentarza
korbi555 70 Opublikowano 1 Lutego 2014 normy spalin ich trzymaja, zresztą mój 5445 tak wcale mało nie pali Odnośnik do komentarza
Kamil5435 305 Opublikowano 1 Lutego 2014 Moim zdaniem Perkins oszczędnością nie szczyci się wśród MF. MF nie chce "wydążyć" za Fendtem, one pochodzą z tego samego koncernu (AGCO) zauważ że one są bardzo podobne co do mocy Valtry. Ona również posiada serie z 3 cylindrami o podobnej mocy, Fendt również. Tak jak pisze Korbi555 ukierunkowała ich norma spalin... <_< Mam Perkinsa w 5435 ( identyczny jak 5445, różni się tyle że 45 jest podkręcony na mocy ) i daje mi to prawo do oceny, więc stwierdzam że jak wciśniesz powyżej 1850 obr/min to tak jak jest w katalogu, moc jest już maksymalna tylko spalanie większe Preferuje bardziej silniki SISU, które nie należą do najoszczędniejszych ale są żwawsze od Perkinsa Dużo zależy też od nogi pozdrawiam ^^ Odnośnik do komentarza
Henius91 1653 Opublikowano 2 Lutego 2014 SISU nie są oszczędne? żeby z perkinsa wydobyć maksymalną moc musisz kręcić go na wysokie obroty przez co spalanie wzrasta, SISU nie trzeba żyłować żeby wydobyć z niego moc co sprawia że i spalanie jest niskie. jakoś nie zauważyłem żeby Valtra N123 była przesadnie paliwożerna. Odnośnik do komentarza
2013 1 Opublikowano 26 Września 2014 zgadzam się jak dajesz obroty to i zapotrzebowanie paliwa wzrasta... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się