Skocz do zawartości

T-25



Pierwsze zdjęcie mojego wladka na AF bez tura


Rekomendowane komentarze

A mój sie dał zajeździc. Z silnika zostal tylko blok, miska i jedna głowica. Wał pękł, głowica też trzasła, cylindry sie zużyły, sprzęgło też. Ciągnik ma 5500 motogodzin i zdziera 4 komplet tylnych opon. Teraz to odpoczywa bo jest

c-360 ale kiedyś lekko nie miał. Teraz reperowałem kolumne kierowniczą, cale przednie zawieszenie i hydraulike.

A mój sie dał zajeździc. Z silnika zostal tylko blok, miska i jedna głowica. Wał pękł, głowica też trzasła, cylindry sie zużyły, sprzęgło też. Ciągnik ma 5500 motogodzin i zdziera 4 komplet tylnych opon. Teraz to odpoczywa bo jest

c-360 ale kiedyś lekko nie miał. Teraz reperowałem kolumne kierowniczą, cale przednie zawieszenie i hydraulike.

 

No mój jest z 83' wszystko robił na 15ha do 93'bo wtady kupiliśmy C-355 , ale w 2004 zatarłem go przy bronowaniu(wina taty- nie dolał oleju) chwycił na wale. Wymieniliśmy wtedy pierścienie ale ruskich nie było a na polskich to on chla olej litrami więc szukam cały zestaw ruski(tłoki cylindry itp.) na allegro kilka jest

To dlatego chla olej bo cylindry sie zurzywają owalnie a nowe pierścienie masz okrągłe. Dopuki pierścionki sie nie dotrą oleju będzie ubywać. Ja robie rocznie okło 120 motogodzin i jak narazie przy wymianie oleju spuszczam tyle co wlewam. Jeszcze mi sie przypomniało że pękła pochwa zwolnicy, wykończyły sie dwa rozruszniki i padł regulator napięcia. Oczywiście te awaria nie miały miejsca jednocześnie ale przez 29lat bo tyle ma mój Władek.

To dlatego chla olej bo cylindry sie zurzywają owalnie a nowe pierścienie masz okrągłe. Dopuki pierścionki sie nie dotrą oleju będzie ubywać. Ja robie rocznie okło 120 motogodzin i jak narazie przy wymianie oleju spuszczam tyle co wlewam. Jeszcze mi sie przypomniało że pękła pochwa zwolnicy, wykończyły sie dwa rozruszniki i padł regulator napięcia. Oczywiście te awaria nie miały miejsca jednocześnie ale przez 29lat bo tyle ma mój Władek.

 

tak tylko ja te pierścionki mam już 4 lata spoczątku nie chlał, tak jak wymieniłem w sierpniu 04' to do kwietnia05' był spokój a teraz 12godz orki na głeboko i oleju niema. jak rano naleje to wieczorem sucho. Majster powiedział że nowe pierścienie to od 12.00 do obiadu i dalej będzie chlał :angry: <_<

Nie wiem jaka jest różnica ale kumpel sprzedaje w sklepie z częściami do Władimirca to go spytam jak sie z nim spotkam. Wiem ze głowica nowego typu ma miejsce żeby wkręcić świece żarową a stara nie miała bo świeca była w kolektorze. Ale wiem też ze ta głowica pasuje do starego typu.

 

to też słyszałem że głowice stare nie miały świec. Jak co to pisz o karzdej porze na gg12300392. Ale te starsze ruski miały 25KM a nowsze 31,5

czyli może sie coś różnić

Mój jest z 1979 roku i mam od niego orginalną instrukcie a w niej pisze, że użyteczna moc znamionowa to 29KM a całkowita moc znamionowa to 31KM. Niewie dlaczego wszystcy sie sugerują oznaczeniem w nazwie i uważają że Władek ma 25 koni. To tak jakby c-360 miala 60 koni a każdy wie ze ma 52.

 

chodzi mi o to że ruski mają 25KM i 31KM są 2 silniki mój ma 31 KM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v