Skocz do zawartości

Case Puma 145 CVX, Case Mx 110, Belarus 820



Case Puma 145 CVX, Case Mx 110, Belarus 820


Rekomendowane komentarze

Dzięki Assasin:) jak się osprzęt dba to sprzęt się nie buntuje. A co do mx to jest super maszyna, kupiłem go używanego z chyba ok. 6000 mth teraz ma prawie 8 tyś a do tej pory pracował jako główny koń:) co do mocy to niby ma 115km ale coś nie wierzę wydaje się jakby ze 140 miał:P ciągam pług Kverneland 150S rozstawiony na 18" czyli bierze sporo za koło jeszcze i oram na 3 biegu 2 pólbiegu 1300-1400 obr i leci spokojnie górka nie górka pali mało ok 10-12 litrów na mth fakt że ziemia nie jest ciężka bo od IIIb do miejscami VI klasy. Ciągnik naprawdę godny polecenia. Teraz będzie odciążony przez cvx to jeszcze dłużej posłuży.

Mx mało pali bo to zwykła pompa wtryskowa rzędówka bez żadnej elektroniki i przy niskich obrotach po prostu nie dostaje dużo paliwa i mało pali. Inaczej jest na common rail w którym komputer steruje dawką paliwa i jest to zależne od obciążenia i wychodzą później duże wyniki spalania, a jeszcze niektórzy jak nie słyszą ryku silnika to znaczy, że źle jest:) ja oram na 1300-1400 obr

Więc tak: użytkuję go drugi rok, awarii nie było tylko na początku był mały problem bo zamontowali mi rozdzielacz od tur4 i słabo podnosił, ale przysłali mi drugi i teraz jest wszystko ok. Rama solidna nie pęka, nie gnie się. A robię nim dużo rzeczy od przewozu nawozów, ładowanie zboża na tiry i czasem jakieś roboty ziemne też się trafiają. Ogólnie jestem zadowolony szczególnie z amortyzacji bo jak zakręcę zawór to lipa jest wszystkie wstrząsy idą na ciągnik więc jak ktoś kupuje tura to warto dopłacić i kupic z amortyzacją no chyba że jest miękki przód to nie trzeba;)

Mam w swoim amortyzację,kupiliśmy tura w jesieni na sezon buraczany,trochę się przy tym narobił(podrzucanie pryzmy,podrzucanie wysłodek,ładowanie liści) i załadował kilka przyczep zboża. Jak dla mnie strzał w 10 :) Najgorzej było to że adapter sprawił problem,bo niby otwory na śruby dobrze zrobione a w jednym miejscu trzeba było od nowa frezować. Najgorszy ból że w Belarusie jest stożek to mu szybko opony zetrze:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v