kaczmarek28 7 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Kolego mam pytanie skąd te przełączniki masz ? Odnośnik do komentarza
Gość Zetek5340 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Ładnie estetycznie wykonane piona za pomysł Odnośnik do komentarza
bandit66 343 Opublikowano 12 Stycznia 2014 W maluchach również takie były Fajnie je wkomponowałeś _______________ Pozdrowienia Odnośnik do komentarza
Michalmeer 487 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Dziesiec razy bardzie wole oglądać zdjecia gdzie ktos coś sam zrobił zamontował niż oglądac zdjecia fabrycznie montowanych elementów Odnośnik do komentarza
KamilC330M 174 Opublikowano 12 Stycznia 2014 O kolego pięknie i estetycznie to zrobiłeś jestem pełen podziwu 5/5 Fajny pomysł . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
BARTEK333 1593 Opublikowano 12 Stycznia 2014 kaczmarek28 Przełączniki i cały plastik jest z Poloneza caro plus piotr119 Masz racje bandid66 Dzięki i pozdrawiam Michalmeer Tez tak uważam KamilC330M Dzięki i pozdro Zetek5340 Dzięki traktorzystac330 Dzięki Odnośnik do komentarza
farmer000 105 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Fajnie to wygląda Trochę komfortu w "60" Odnośnik do komentarza
Mariusz-C330M 9 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Nie wszystkie przełączniki są tu z Poloneza Plus. Włączniki świateł przeciwmgielnych i awaryjnych pochodzą z wcześniejszych wersji. W Plusach są one innej konstrukcji i umieszczone na konsoli środkowej. Niby że w Maluchu takie miałyby być. A to dobre. Ciekawe gdzie? Może w wersji prototypowej. Ale efekt bardzo fajny. Odnośnik do komentarza
look19 30 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Jakby co, to jeszcze łada ma podobne, są nawet tańsze w zakupie, a na pewno sporo lepsze od polskich tj z resztą wszystko, co występuje w ładzie, pomijając korozję, która w obu występuje, jednak w polonezie szybciej. Odnośnik do komentarza
BARTEK333 1593 Opublikowano 14 Stycznia 2014 MariuszC330M. MASZ RAJCIE ZE AKURAT TE DWA PRZEŁĄCZNIKI NIE SA OD PLUSA TYLKO OD CARO. A CZY W MALUCHU BYŁY CZY NIE NIE WYPOWIADAM SIĘ NA TEN TEMAT. DZIĘKI Odnośnik do komentarza
Assasin 502 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Chciałeś się poczuć komfortowo w c-360 ?? Udało się +30 dla szpanu i wyglądu Odnośnik do komentarza
BARTEK333 1593 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Assasin Czym tu szpanować czterema przełącznikami? Komfortu w c-360 nigdy nie zrobisz takiego jak w nowych wozach. Zrobiłem to po to bo potrzebny był mi włącznik halogenów a przy okazji podpiłem resztę. Odnośnik do komentarza
Gość Profil usunięty Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zacznie się praca w kurzu, to jeden po drugim przestaną współpracować... Odnośnik do komentarza
BARTEK333 1593 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Elektrotechnik Jakaś wielka elektronika to nie jest to jak się trochę przykurzy to myślę ze nic się nie stanie. Z czterem przyciskami jak coś to nie będzie wielkiego problemu. Odnośnik do komentarza
Gość Profil usunięty Opublikowano 23 Stycznia 2014 Oczywiście, że problemu nie będzie. Najwyżej w sezonie będziesz je wymieniał co dwa tygodnie. Odnośnik do komentarza
BARTEK333 1593 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Góra co 3 :lol: Może tak źle nie będzie w przeciwnym razie na włączniki nie wyrobie. :lol: Odnośnik do komentarza
Gość Profil usunięty Opublikowano 23 Stycznia 2014 Wiem jak jest więc piszę. W ciągnikach ze szczelną kabiną jakoś to działa, ale w innych typu 360 wymieniam te wyłączniki kilogramami. Odnośnik do komentarza
BARTEK333 1593 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zobaczymy jak to będzie ale może być tak jak mówisz a czy będzie to się okaże. Pozdro Odnośnik do komentarza
DK94 192 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Dziesiec razy bardzie wole oglądać zdjecia gdzie ktos coś sam zrobił zamontował niż oglądac zdjecia fabrycznie montowanych elementów To jest właśnie piękny urok tych maszyn każdy modyfikuje dla siebie i pod siebie. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się