Skocz do zawartości

Masa Przyczep



Tara To 9900kg ;-P


Rekomendowane komentarze

Myślę że gdyby jednoobwodowe były bezpieczniejsze, to w samochodach ciężarowych innych byś nie zobaczył ;) Ja nie widzę powodu przerabiania dwóch obwodów na jeden. Znajomy już parę ładnych lat jeździ na dwóch obwodach robiąc setki kilometrów rocznie (ciągnikiem) i nic się z tymi hamulcami nie dzieje (wiadomo oprócz części eksploatacyjnych)

@Kobys pszenice ;-)

@wladimirek974 56 ornego a 170 ha lak ;-)

@zetor10145turbo95 bardzo dobrze nie ma proglemu ;-P tylko i tak bedzie trzeba przerobic hamulce 2-obwodowe na jeden bo one sa bezpieczniejsze ;-)

 

Ja to przerobić??? To chyba największa głupota...

Gdybyś z takim ładunkiem miał jednoobwodowe to ten NH przy każdych wciśnięciu pedału by po prostu zgasł;P

@pawel6485 @adams Panowie chodzi glownie o to ze, hamulce dwuobwodowe powinny miec przednia i tylnia os zalislana oddzielnie, a tu jest wszystko na jednym przewodzie. jedno i dwuobwodoew hamulce w tych przyczepach roznia sie tylko tym ze maja jeden lub dwa weze do podlaczenia. Jezeli w dwuobwodowych peknie,odepnie sie w czasie jazdy zolty sterujacy to odrazu wrota do nieba niech sie otwieraja, hamulcow zero!!! A w jednoobwodowych w takim przypadku odrazu blokuje kola przyczepy.

W miejsce czerwonego przewodu wystarczy zmnienic zlacze na jednoobwodowe i wszytsko bedzie jak trzeba. Taka informacje dostalismy od producenta tych przyczep ;-) Jednoobwodowym tez mozna hamowac ładnie dalikatnie, tak mamy w hl-kach 30 t na haku zero proglemow ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v