Skocz do zawartości

Alternator do Ursusa C-360



Udało się kupić taki sam alternator:) Szajba już wymieniona i alternator jest już zamontowany do ciągnika.Co do podłączenia to wolę się upewnić żebym coś nie sknocił...Tak jak widać tak jak był wyjęty z samochodu widać kabel prądowy i oznaczeni B+ i to drugie podłączenie(bez kabla) D+.Czy tak ma być podłączony? Tzn B+ prądowy a D+ kontrolka?


Rekomendowane komentarze

Nie chodziło mi tu o napięcie.Prąd a napięcie to dwa różne pojęcia.

Jak byś miał pojęcie o ładowaniu akumulatora "prądem" to byś nie pisał o regulatorze napięcia.

To jest na tej samej zasadzie jak akumulator 40Ah ładował prądem 10A.Co z tego że włączone w obwód są odbiorniki,ale ta wartość prądu przechodzi przez akumulator...

@Klepk995

 

Nie mam pojęcia:)

 

@Czarox

 

O prądnicy to już nawet nie chcę słyszeć ;)

 

@BajerC360

 

U mnie to na pewno nadmiaru mocy miał nie będzie :D Oby podołał tym wszystkim odbiornikom to będzie ok :D Tak że o to że za duży to się najmniej martwię:)

 

 

@Locke

 

No niestety ;) Chyba że by część podłączył bezpośrednio po alternator..albo założyć jeszcze jeden i pod niego podpiąć ale to już abstrakcja :D

 

@Grala13

 

Koło pasowe już mam zmienione,mocowań nie muszę przerabiać bo wcześniej miałem taki sam alternator tylko urwało mi się mocowanie i tamten się uszkodził...Alternator od jakiegoś Forda chyba Escorta.

 

@BajerC60

 

Na pewno nie będzie się nudził :D

 

@Locke

 

Coś za coś póki co akumulatory nie narzekają :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v