mały przyprowadził dużego do remontu...
zetor10145turbo95 1201 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Ten mały wcale na tak małego nie wygląda w porównaniu do dużego A moc przeszło 2 razy większa Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/468180-zetor-8145-zts-18345/#findComment-1340650
Marcincc360 70 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Co będziesz remontował ? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/468180-zetor-8145-zts-18345/#findComment-1340721
FINN 1541 Opublikowano 5 Grudnia 2013 to nie ja, tylko znajomy mechanik, chciałabym mu pomugł go przyprowadzić, bo w ZTS nie można odpalic silnika , wszystko wyremontowane ,a ciągnik , nie che odpalac. wali ropą z tłumnika i białym dymem... Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/468180-zetor-8145-zts-18345/#findComment-1340769
Gość Opublikowano 5 Grudnia 2013 Może ktoś podczas naprawy przestawił koła rozrządu o ząb? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/468180-zetor-8145-zts-18345/#findComment-1341041
FINN 1541 Opublikowano 5 Grudnia 2013 było trochę bigosu w tym silniku, ale wszystko zostalo zrobione jak należy i... nic... jak nie chciał odpalić tak nie chce dalej... raz nam odpalił jak go ciągaliśmy z pół godziny, a jak ostygł to znów to samo... Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/468180-zetor-8145-zts-18345/#findComment-1341067
Marcincc360 70 Opublikowano 6 Grudnia 2013 To jak znajdziecie przyczyne i odpali to odpisz co było Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/468180-zetor-8145-zts-18345/#findComment-1341607
Gość Opublikowano 8 Grudnia 2013 Sprawdzaliście czy zapłon i zawory są dobrze ustawione? Może I sekcja w pompie spóźnia się z wtryskiem i ustawia się luz zaworowy przy niepełnym ruchu tłoka do GMP. Te ciągniki to prosta konstrukcja, więc nie rozumiem jak może nie zapalać. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/468180-zetor-8145-zts-18345/#findComment-1344208
FINN 1541 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Thomas, no właśnie?? prosta konstrukcja , a jednak... ze znanych przyczyn , to to , że X mechaników w nim grzebało... 2 , to że nie ma w nich tych oryginalnych części aby sprawdzić czy wszystkie cześci są odpowiednie ( miał pęknięty wał , i robiona kapitalka) pompa niby nowa, ale już tyko ona została do sprawdzenia jeszcze raz... może byc winą ten "grzybek" na pompię odpowiedzialny za dawkowanie paliwa, bo jeśli o wszelakie ustawy to wszystko jest ok, luz zaworowy, rozrząd... Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/468180-zetor-8145-zts-18345/#findComment-1344380
Gość Opublikowano 10 Grudnia 2013 Co stało się ze starymi częściami, że nie ma jak porównać? Na forum ktoś podał przypadek, że na nowych kołach rozrządu były źle nabite znaki, ale to było w 60-ce. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/468180-zetor-8145-zts-18345/#findComment-1346108
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się