Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Zetor 8011 - 18345

Zetor 8145, ZTS 18345

mały przyprowadził dużego do remontu... ;)



9 komentarzy

Rekomendowane komentarze

to nie ja, tylko znajomy mechanik, chciałabym mu pomugł go przyprowadzić, bo w ZTS nie można odpalic silnika , wszystko wyremontowane ,a ciągnik , nie che odpalac. wali ropą z tłumnika i białym dymem...

było trochę bigosu w tym silniku, ale wszystko zostalo zrobione jak należy i... nic... jak nie chciał odpalić tak nie chce dalej... raz nam odpalił jak go ciągaliśmy z pół godziny, a jak ostygł to znów to samo...

Sprawdzaliście czy zapłon i zawory są dobrze ustawione? Może I sekcja w pompie spóźnia się z wtryskiem i ustawia się luz zaworowy przy niepełnym ruchu tłoka do GMP. Te ciągniki to prosta konstrukcja, więc nie rozumiem jak może nie zapalać.

Thomas, no właśnie?? prosta konstrukcja , a jednak... ;)

ze znanych przyczyn , to to , że X mechaników w nim grzebało... 2 , to że nie ma w nich tych oryginalnych części aby sprawdzić czy wszystkie cześci są odpowiednie ( miał pęknięty wał , i robiona kapitalka) pompa niby nowa, ale już tyko ona została do sprawdzenia jeszcze raz... może byc winą ten "grzybek" na pompię odpowiedzialny za dawkowanie paliwa, bo jeśli o wszelakie ustawy to wszystko jest ok, luz zaworowy, rozrząd...

Co stało się ze starymi częściami, że nie ma jak porównać? Na forum ktoś podał przypadek, że na nowych kołach rozrządu były źle nabite znaki, ale to było w 60-ce.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×