Skocz do zawartości

Zetor 8145, ZTS 18345

FINN

mały przyprowadził dużego do remontu... ;)



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • zetor10145turbo95
  • 1119 8912

Ten mały wcale na tak małego nie wygląda w porównaniu do dużego :) A moc przeszło 2 razy większa :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1044 4649

to nie ja, tylko znajomy mechanik, chciałabym mu pomugł go przyprowadzić, bo w ZTS nie można odpalic silnika , wszystko wyremontowane ,a ciągnik , nie che odpalac. wali ropą z tłumnika i białym dymem...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Thomas2135
  • 1936 11592

Może ktoś podczas naprawy przestawił koła rozrządu o ząb?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1044 4649

było trochę bigosu w tym silniku, ale wszystko zostalo zrobione jak należy i... nic... jak nie chciał odpalić tak nie chce dalej... raz nam odpalił jak go ciągaliśmy z pół godziny, a jak ostygł to znów to samo...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marcincc360
  • 58 1582

To jak znajdziecie przyczyne i odpali to odpisz co było :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Thomas2135
  • 1936 11592

Sprawdzaliście czy zapłon i zawory są dobrze ustawione? Może I sekcja w pompie spóźnia się z wtryskiem i ustawia się luz zaworowy przy niepełnym ruchu tłoka do GMP. Te ciągniki to prosta konstrukcja, więc nie rozumiem jak może nie zapalać.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1044 4649

Thomas, no właśnie?? prosta konstrukcja , a jednak... ;)

ze znanych przyczyn , to to , że X mechaników w nim grzebało... 2 , to że nie ma w nich tych oryginalnych części aby sprawdzić czy wszystkie cześci są odpowiednie ( miał pęknięty wał , i robiona kapitalka) pompa niby nowa, ale już tyko ona została do sprawdzenia jeszcze raz... może byc winą ten "grzybek" na pompię odpowiedzialny za dawkowanie paliwa, bo jeśli o wszelakie ustawy to wszystko jest ok, luz zaworowy, rozrząd...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Thomas2135
  • 1936 11592

Co stało się ze starymi częściami, że nie ma jak porównać? Na forum ktoś podał przypadek, że na nowych kołach rozrządu były źle nabite znaki, ale to było w 60-ce.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.