Skocz do zawartości

New Holland TD5.105



nowy nabytek :)




Rekomendowane komentarze

znajomy w pługu 3 skibowym obrotowym UNI na resorze wyszedł 12l na godzine czyli sporo przy TD5.105, ale trzymał mu 2000 obr ale te silniki można mieć na niższych obrotach, ja mam taki silnik w t6020 i orze przy obrotach 1700 i spokojnie wystarcza to też mi 12 spala na godzine tyle że w 4 skibowym pługu a ciągnik ma 112 KM na silniku :)

no co do spalania to nie jest źle. Zbiornik o pojemności 110 l w powodzeniem wystarcza na 10 godzin orki z 4 skibowym pługiem Unia Tur który zabiera 160 cm. Miałem wcześniej Zetora 12145 to tam to dopiero było spalanie z tym samym pługiem a 1/3 więcej paliwa w przeliczeniu na hektar ;) na lżejszych ziemiach i na większych polach śmiało zaorzę 1 ha/h na mniejszych kawałkach no to wiadomo że jest więcej kręcenia i jest trochę mniej. Słyszałem też od wielu użytkowników starej serii TD że spalanie spadnie jak już ciągnik się w pełni "ułoży" tak po 200 mth, czas pokaże ile w tym prawdy :)

Wszystko zależy od tego jak się ciśnie gaz.Spójrz sobie w instrukcję-tam powinieneś mieć krzywe momentu,mocy i jednostkowego zużycia paliwa.Sąsiad ma TD90D i jak nim orze to i 14 potrafi wciągnąć.Dziwne bo jak jego syn jeździ i trzyma gaz na 1900 to w 9 się wyrabia...Nie zawsze opłaca sie piłować.Nawet nie trzeba-niektórzy myślą,że jak bardziej wcisną pedał to ciągnik ma większą moc.Wszystko zależy od charakterystyki pracy silnika.Potem to pojawiają się teorie,że NH czy Zetory to dużo palą-ale jak szkoda do książek zajrzeć :ph34r:

Dziękuję wszystkim za pozytywne komentarze :) to prawda że należy umiejętnie operować pedałem gazu i to nie zależnie od tego czy to NH czy też inny ciągnik. @robson955 co do pojemności to ciągniki z serii T5 wyciągają z tej pojemności 115 km więc model którym jesteś zainteresowany też powinien się nadawać. Ja bałem się jak ten będzie radził sobie z przyczepnością ale jest bardzo dobrze :)

@robson955 silnik 3,2 ma dosć słabą elastyczność, przy cięższych pracach trzeba się trzymać aby poniżej 1500obr nie schodzić, bo niżej brak mu mocy. Ale za to ciągnik jest bardzo oszczędny, wszystko zależy do jakich prac miałby być zastosowany ;)

 

Kolego wjeżdżałeś może tym Td na wagę? Ile on faktycznie waży z łądowaczem? Bo mój JX80 z TUR6 na wadze wychodzi cięższy niżby to z tabliczek wynikało.

Kolego wjeżdżałeś może tym Td na wagę? Ile on faktycznie waży z łądowaczem? Bo mój JX80 z TUR6 na wadze wychodzi cięższy niżby to z tabliczek wynikało.

 

Nie ważyłem go ale z tego co wiem to NH podaje zawsze masę ciągników bez płynów eksploatacyjnych czyli pusty zbiornik z paliwem i bez oleju, nie wiem jak jest z obciążnikami tylko ale coś mi świta że też ich nie uwzględniają więc pewnie dlatego te różnice w masie rzeczywistej i deklarowanej przez producenta :)

co może być w opcji w tych ciągnikach, ile by kosztował taki td.95 golutki, a i ile ten ciągnik ma wysokości i czy nie da założyć się obciążników w felgi na tył albo zamontować niższych a szerszych opon w nim?

obciazniki bez problemu,standrard to chyba klima rewers hydrauliczny,szyberdach,siedzenie pasazera itdcena za td5 85 to 147 tys brutto do negocjacji td5 95 cos okolo 13 wiecej


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v