MIKOLAJ276 106 Opublikowano 10 Listopada 2013 no ładnie dają ja mam nowe lampy i tak nie dają pewnie kwestia ustawienia Odnośnik do komentarza
LukeClaas 424 Opublikowano 10 Listopada 2013 Jakie tu masz zarówki? U mnie to świecą jak gromice. Odnośnik do komentarza
Radekk 157 Opublikowano 10 Listopada 2013 Koledzy u mnie też świeciły jak gromnice , pomimo,ze były nowe lustra ,żarówki mocniejsze H4 100/90w. Dopiero jak przerobiłem trochę instalację świateł i wpiąłem dwa przekaźniki osobno od krótkich i długich. Są wpięte tak ,że omijają stacyjkę i przełącznik krótkie - długie. Stacyjka i przełącznik służy tylko do odpowiedniego załączania przekaźników. A świeciły tak słabo przez to ,że są duże straty na tych ww. połączeniach. Odnośnik do komentarza
Gość konteno Opublikowano 11 Listopada 2013 jak z jazdą po trasie z tymi żarówkami? policja się nie czepia ? Odnośnik do komentarza
Radekk 157 Opublikowano 11 Listopada 2013 Nie jeżdżę po trasie a po polnych drogach to raczej nikt nie skontroluje. A w polu u siebie to możesz mieć jakie chcesz. Zresztą kto będzie Ci sprawdzał moc ,żarówek, a na krótkich nie oślepiają. Ale masz rację żarówki nie maja homologacji. Odnośnik do komentarza
BajerC360 516 Opublikowano 13 Listopada 2013 Policja się czepi, ale po paru miesiącach zejdzie też srebny odblask tzn ta farba w lampie włącz i zobacz jak gorąca jest lampa po paru sekundach. W aucie tak miał mój znajomy i nowe lampy musiał kupić poza tym krótka żywotność tych mocnych żarówek. Załóż żarówki np OSRAM Cool blue 60/55w i pobiją te setki koszt 60-70zł. Ja mam też zwykłe niebieskie H3 w halogenach i światło ładne białe dają. To w zupełności wystaarcza. 5 za foto Odnośnik do komentarza
Radekk 157 Opublikowano 13 Listopada 2013 Kolego @BajerC360 Znowu muszę Cię zmartwić. jakieś 6 lat temu zakładałem do c355 nowe lustra i założyłem też takie mocniejsze żarówki. I co świecą do dzisiaj i nic się nie przepala i lustro się nie złuszczyło.Zaczyna się złuszczać owszem ,ale ze starości.W zetorze mam dopiero od wiosny więc zobaczymy jak długo wytrzymają. Jak wiesz lampy ciągnikowe są metalowe o dobrej wentylacji i dobrze odprowadzają ciepło. Co innego w samochodowych refrektorach gdzie nie są w stanie odprowadzić ciepła to może się tak dziać. Te cool blue 60/55w jak najbardziej mogą pięknie świecić i jakbym do samochodu kupował to wybrał bym takie które są z homologacją oczywiście.Do ciągnika wystarczą mi te za 10 zł szt. Czytałem na różnych forach internetowych o żarówkach i wcale te wynalazki Osrama czy innych nie są takie trwałe i szybko się przepalają. Odnośnik do komentarza
BajerC360 516 Opublikowano 13 Listopada 2013 No masz racje nie zaprzeczam ale setka może świeci 5m więcej niż zwykła a pobiera 2 razy więcej tu ten minus ;/ dobre sa zarowki z oznaczeniem (+ 50) a odblaski masz metalowe czy plastik ? poza tym setka tez nie poświeci długo jak inne firmówki czy coś. pomysł dobry ale lepiej standard ale niebieskie i ok a jak już szaleć to ksenon za 100zł wtedy wszystko inne wymięka Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się